20 Kasım 2015 Cuma

Pabucumun Ajanı 1 İncelemesi

Merhabalar


Son zamanlarda çok keyifle okuduğum ve okurken gülmeme engel olamadığım, oldukça eğlenceli bir kitaptan söz etmek istiyorum.

Pabucumun Ajanı 1 

Uzun zamandır işsiz olan ve kendini meteliğe kurşun atan olarak ilan eden, fiyasko birlik başkanı olduğunu düşünen, kız kurusu olarak dolaşan 25 yaşındaki bir genç kız Deniz Akın.
İşsizlikten bulanmış halde ortalıkta dolaşırken, en komik ve gülünç bir cv yazarak, elinde özgeçmişi ile girdiği uzun atlı bir holdinge yalan söylenerek iş başar yapar.

Yapar yapmasına da başına neler gelir neler...

Bir erkeğin En'lerinin hepsine sahip olduğunu düşünen Deniz Akın,  Tuna Üstüner'e deli gibi aşık olur. Artık hikaye buradan başlar.

Kitabımı okurken bir instagram'da bir kaç paylaşımda bulundum ve Deniz akın fanlarının olduğunu fark ettim.

Paylaşım yaptığım bir kaç cümleyi de sizinle paylaşmak istiyorum: Deniz Akın'ı okurken hissettim. Bu kadar mı çılgın olunur. Bu kadar mı düşünmeden aşık olduğu adama kendini adar. Gurur mu aşk derken, aşk mı seçilir. Son zamanlarda okuduğum en eğlenceli, en keyifli kitap. Okurken gülmeme hakim olamıyorum. Ortalık yerde okumayın. Neye gülüyor derler. Ayrıntı yakında blogta. Son sayfalarım ben kaldığım yerden devam.

Kitaptan çok bahsetmek istemiyorum. Son zamanlarda biraz değişiklik yapıp kendime iyi gelecek bir kitaplığı kitaplığımdan seçtim. Çok da iyi yaptım. Deniz Akın gibi az uçuk, hayatı tiye alan, kendinle dalga geçebilen bir bayan olmak isterdim.  Onun kadar olmasam da kendimde biraz kaçık olabilirim. :-)

Çok, çok güldüm. Deniz Akın sanki bir kitap kahramanı değil, yaşayan bir kadınmış gibi hissettim. Kısa sürede kitap bitti ve devam olan Pabucumun Ajanı 2 alınmaya karar verildi.
Eğer okuyan bir kadınsa Tuna Üstüner'e aşık bir kadın, eğer okuyan bir erkekse Deniz Akın'a aşık olacak bir erkek olabilirsiniz.

Her iki karakter de o kadar güzel şekilde yazılmış ki, bir an sizde kendiniz olsaydınız diyebilirsiniz.

Ben şiddetle şiddetle tavsiye edeceğim. Çok beğendim. Devamını okuduğumda yine burada sizinle paylaşıyor olacağım.  Roman daha çok gençlik romanı gibi duruyor. Bence her kesim okuyabilir.

Asude'nin eline diline yüreğine sağlık.

Keyifli okumalar

Screenshot_2015-11-04-15-28-25-1

Kitaptan bir kaç alıntı sizlere

 Benim ona hayranlıkla bakmamın aksine, o bana otobanda asfalta yapışmışım da beynimin suyu akıyormuş gibi bakıyordu. Arizona çöllerinde karşılaşmış bir bizon ile ceylan gibiydik. Mezar taşıma yazacakları dörtlüğü düşündüm...
  • Pek aşıktı Deniz kız, pek de gariban.
    Öldü zavallıcık Uranüslüye varamadan.
    Niye öldü derlerse diyin ki ;
    Sebebi oldu Tuna'nın elinden dökülen şampuan! "Ahh...Lale, hayatım...Üzerimde ki bluzu gördün mü? Bunu bir leopardan çaldım tatlım. Evet , ben sevdiğim şeyleri almak için olmayacak işler yaparım. Mesela şu beynim...Aslında doğduğumda kafamda bir beyin yokmuş.Estetikle onu da yaptırdım. Biraz az işliyor ama bana yetiyor," diyen kıza bakan Lale kahkaha attı. Denizde bir kahkaha atarken , gevşemiş olmanın rahatlığıyla masasına doğru yöneldi. Çisemle dalga geçmeye bayılıyordu. Yumurtanın ipanayla fırçalanmayan tarafı gibiydim. Her an çürüyecek, yok olacak, yavaşça küçücük kalacaktım. Tuna Üstüner ise elbette sapasağlam olan taraftaydı. Öyle kendinden emin, o kadar sarsılmaz duruyordu ki, ona bakarken Rihter'in ölçemeyeceği bir depreme maruz kaldım. Aşk itirafımı duymuş muydu, emin değildi


3 yorum :

  1. okuma listemdeydi zaten ama bu kadar güzel yorumladığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Şimdi sıra Papucumun Ajanı 2'de. O daha eğlenceliymiş:))

      Sil
  2. merhaba bloğunuzu takipbe aldım bende sizi bekliyorum,sevgiler :) bunu da en kısa sürede okuyacağım

    YanıtlaSil