25 Kasım 2019 Pazartesi

El Emeği Saksı Süsleme



Merhabalar 

Dekor sever misiniz? Ya da bir eşyanızı süslemeyi düşünür müsünüz. Ben evimde kullanacağım eşyalarımda değişiklik yapmaya bayılırım. Biraz da elim bu işlere yatkın:) 

Son zamanlarda yeni yeni şeyler deniyorum ve el emeğimden çıkan süslemelere kendimce hayranlıkla bakıyorum. 

Son yaptığım da skulentlerime yakışır saksı süsleme oldu. 

3 adet plastik saksıyı (saksılar Tedidiscount'dan tanesi 2 TL)  jüt ip ve silikon tabancası yardımıyla sara sara saksının etrafını döndüm. 

Saksının en baş kısmını da saç örgüsü yaparak tamamladım. 

Bence gayet şık oldu. Sizce? 

Şimdi sırada büyük saksım için halat iple süsleme var. Onu da yaptıktan sonra sizinle paylaşacağım. 

Ben bu süslemeyi ınstagramdan @lady_boney 'de gördüm. Sayfasına bir bakabilirsiniz. 

Güzel paylaşımları var. 



19 yorum :

  1. Hangi ip kullandınız derken yazıyı okuyunca gördüm jüt ip
    harika olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok şık olmuş. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Harika çalışmalar, el işlerine bayılırım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun. Emek verilen her bir şey güzel oluyor.

      Sil
    2. Haklısınız. El emeği, göz nuru.

      Sil
  4. güzelmiş eline sağlık yaa iyi fikir vallla. katiller çetesi bi dee çok seviyoree :) beşinciyi okuyoms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Son kitap çıksa da okusak. benim de çok sevdiğim bir seri oldu Katiller Çetesi

      Sil
    2. son kitapda mı var yaa. 7 kitap biliyodum. 8 de mi varmış oleey :)

      Sil
    3. Deep 8. kitap çıkacak. Seri 11 kitapla son bulacak. Öyle yazılmıştı. Dizisi de çekiliyor. Bakalım o nasıl olacak?

      Sil
  5. Çok güzel bir çalışma.. Denemek istiyorum. İlk fırsatta malzemeleri temin edip başlayayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolayca yapabilirsiniz. Takıldığınız yer olursa seve seve yardımcı olurum. Saç örgüsü için 45 cm'den altı tane ip kesip örüyorsunuz. Aklınızda olsun:)

      Sil
  6. iyi geceleer :) dizi oh oh işallah :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş küçük koktuslerimi koymak için yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yaparsın belki. Çok da yakışır çiçeklerine:)

      Sil
  8. Emeğinize sağlık, gerçekten çok şık.

    YanıtlaSil