12 Ağustos 2016 Cuma

Not: Anneme


Merhabalar

Geçen sabah uyandığımda sürprizlerle karşılaştım. 

Alarmı kapatmak içi n cep telefonumu elime aldığımda bir not. 

Aynaya bakabileceğimi bildiğinden aynaya asılmış bir not daha. 

Kapı koluna tutturulmuş bir not 

Diş fırçamın üstüne yapıştırılmış başka bir not 

Yüzümde kocaman bir gülümseme ile o sabah çıktım evimden. 

Yoldayım ve güneş gözlüklerimi takacağım. Gözlük kabımda yine bir not. 

Müzik dinleyeyim yol uzun dedim. Kulaklıklarımda bağlanmış başka bir not kağıdı yine 

Allah'ım dedim benim kızım neler yazmış böyle. 


Tüm gün aklıma geldi ufak ve mini postit kağıdındaki notlar. 

Eve gidiyorum Atm'ye uğrayıp para çekmem lazım. Cüzdanımı açtığımda yine karşımda bir not daha. 

En komik notum.


Tüm notlar 5 yıllık mutlu anlar ajandamın içine 26 Temmuz'u gösteren sayfaya saklanması için bırakıldı. 

hediye mi, sürpriz yapmak mı, düşünmek yada değer vermek mi? 

Hepsini kapsayan en güzel duygu aslında SEVGİ

Ne alırsanız alın, ne yaparsanız yapın sevginiz yoksa işin içinde geçin hepsini. 

Hayatımda aldığım en güzel hediyeler sevgiyle bütünleşmiş hediyelerdir. Bir evladın annesine sevgisini dolu dolu göstermesi, onun bana gülmesi ve sevdiğini göstermek için bana yazdığı o sarı notlar benim hazinem şimdi.

Sizi bilemem ama ben böyle şeyleri daha çok seviyorum. 

Damlama kocaman kocaman anneden yürekten sevgiler diyorum. 

Dünyadaki en büyük hazinelerim yine benim çocuklarım.

Mutlulukla yazılmış bir yazı hazırladım size .  

Sevgiler... 

15 yorum :

  1. Ne kadar sevimli ve güzel notlar onlar öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Ne büyük bir mutluluk canım. Maşallah size ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tebessümler oluşturuyor okudukça yüzümde:))) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok tatlı yaaa. Bu kızlar yeni nesil ama sevgi Eskimeyen birsey. Aslında bir insanı mutlu etmek ne kadar kolay ve kadınlar bu konuda daha başarılı. Kızın bu güzel yüreğini hiç kaybetmesin sevsin , Sevilsin inşallah .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. İnşallah. Biz kadınlar gerçekten düşününce en ince ayrıntısına kadar düşünüyoruz. Hep böyle ufak sürprizler bizi bulsun.

      Sil
  4. Çok güzel düşünülmüş... Şanslı annenin şanslı kızı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sevgiyle yapılan herşey ne kadarda değerli ve güzel oluyor :) ÇOk tatlı bir düşünce :)

    YanıtlaSil