11 Eylül 2015 Cuma

Evde Kedi Besleme İsteği'ne Annece Çözüm

Hayvanları çok severim. Özellikle köpekleri. Bir ara Lucky isimli Pekingese cinsi köpeğimiz bile vardı evimizde. 

Berke'nin de seveceğine pek ihtimal vermiyordum. Çünkü korkuyordu. Yanılmışım. Tatile gittiğimizde bir şey için tutturmuştu ve susmuyordu sonra otelde gezinen kedinin yanına gidip onu sevdiğinde yatıştığını gördük. 
O günden beri ben kedi istiyorum demeye başladı.  Pardon birde koyun istiyormuş.


 En son köpeğimiz kaybolduktan sonra evde kedi veya köpek beslemeye karar verdim. Köpeğimiz kaybolduğunda o kadar çok üzüldüm ki, aynı şeyleri Berke'de yaşasın istemedim. 

Bende kendimce çözüm buldum ve kedili bir kitap almak istedim. 

İşte karşınızda Piti, Pati ve Pus


 Üç Kedi Bir Dilek yeni kitabımızın adı. Oldukça güzel ve bir o kadar da sevimli ve güzel resimlerlerle donatılmış, harika bir çocuk kitabı. 

Üç sevimli arkadaş yemek sonrası uzanmış oldukları çatıdan yıldızlara bakıp konuşuyorlar ve Pus  “kayan bir yıldız görenin, gerçekleşirmiş dileği” diyor. İşte olanlar oluyor ve Piti kayan bir yıldız görebilmek için sürekli yıldızları seyretmeye başlıyor. 


Bir türlü kayan yıldızı göremiyor. arkadaşları bu duruma çok üzülüyor ve hemen bir plan yapmaya başlıyorlar.


Başka anlatmıyorum. Sizinde çocuğunuzla birlikte okuyarak öğrenmenizi istiyorum. 

Arkadaşlık ve dostluğun güzel anlatıldığı sıcacık bir hikaye. 

Ben oğluma okurken sesimi değiştiriyor, daha eğlenceli hale getirmek için uğraşıyorum. 

Okuduğum her kitabın sonunda da onun ne düşündüğünü öğrenmeye, ne anladığını  sorgulamaya çalışıyorum. 

Başka bir hikayede görüşmek üzere.



Üç Kedi Bir Dilek
Yazan: Sara Şahinkanat
Resimleyen: Ayşe İnal Alican
Yaş grubu: 4+
Yapı Kredi Yayınları, 2012, sert kapak, 32 sayfa

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder