14 Eylül 2015 Pazartesi

Yetenek Keşfi Etkinliğimiz


Konu Berke olunca yapılacak etkinlikler nerede olursa olsun biz yollardayız. Arkadaşım Yasemen ve sevgili kızı Duru, ben ve Berke güzel bir ekip olduk.

Biz anneler iyi anlaştığımız gibi çocuklarımızda birbirlerini çok sevdiler. Tabiki çocuklarımız, zaman zaman aralarında ufak tefek sürtüşmeler yaşasalarda el ele tutuşup dolaşıyorlar.

Aslında çocukların birbirleri ile uyum sağlaması çok önemli. Onların her mutsuzluğu biz anneleri rahatsız edeceğinden görüşmemeye sebep olacağı için huzursuz hissetmeye neden olacaktır.

Neyse ki şanslıyız.

Araştırmayı çok seviyorum. o yüzdendir ki Berke'nin gelişimi benim için çok önemli. Değişik yerlerde değişik aktivitelerde bulunmak, farklı arkadaşlar edinmek oğlumun gelişimi için çok önemli.

Yine yollardayız ve İstikamet Etiler Müzik Okulu. Piyona çalacağız.


Etiler MÜzik Okulunu ve @muzisyenanne'yi instgram üzerinden takip ediyorum. 
Ücretsiz tanıtım günü görüncede Yasemen ile birlikte rezervasyon yaparak gittik.


Ahu Hanım eşiyle beraber çok güzel bir okul hazırlamışlar. Her yer rengarenk ve cıvıl cıvıl. 







Ahu Hanım o kadar neşeli ve enerjik bir insan ki, yerinde duramıyor. Acayip enerji veriyor size. Ders öncesi konuşma fırsatı yakalamış olmamız güzel oldu.






 Saatimizin gelmesini beklerken oyun alanında çocuklarımız eğlendi ve bizde onları fotoğrafladık. 



Artık piyona ile tanışma fırsatımız gelmişti. 

Bİz çocuklarımızın yanındaki yerlerimiz alarak uçuş şarkısı ile birlikte  uçmak istediğimiz yeri hayal ederek müzik dinledik. Dersimiz başlamış oldu.


Ellerimizle tempo tutarak isimlerimiz tekrarlayıp hocamızla tanıştık. 


Yaklaşık yarım saat süren tanıtım çalışmasında sol anahtarı ile do amca (do natosu) öğrendik ve güldük, pratik yaptık, notanın yerini bir masal eşliğinde tanıdık.

Her bir öğrenci tek tek hocalarının yanında yer aldı. 



Eğlenceli bir çalışmaya daha şahiT olmuştuk. Hem benim oğlum hem Yasemen'in kızı Duru dinleme ve yapma konusunda beceri göstermişti. Bizde şimdi bu yeteneği değerlendirebilir miyiz düşüncesi ile düşünüp karar vermek niyetine girmiş olduk. 

@muzisyenanne ve Etiler Müzik Okulu'nun tanıtım günü yapması ve müzik aletlerini çocuklara sevdirebilmek için çaba göstermesi takdire şahan. 

Ben kendilerini alkışlıyorum. 
Sevgiler





1 yorum :