16 Mart 2018 Cuma

Uluslararası CNR Kitap Fuarı Ziyaretim

Dün sabah sevgili @otakukutuphanesi Kübra ile @cnrkitapfuari yolunu tuttuk. İlk hedefimiz sahaflardı ve öylede kaldı. 

Sahaflar dışında yayınevlerini gezdik diyemeyiz.

Pek tadı tuzu yoktu. Kitap sitelerinde daha ucuza alabildiğiniz kitaplar fuarda daha yüksek fiyata satılıyordu. Almadım. 

Tek sıfır kitap aldığımız yayın evi @mortenayayinlari oldu. 

Kübra Sinem İşler'in kitabını alıp bana çok met edince, bende almadan duramadım. Baskısı ve kitabın içi o kadar güzel ki okumak için sabırsızlanıyorum.



Diğer aldıklarım;



Ayşe Kulin'in tüm kitaplarını toplamak istediğimden beğendiklerimi sıraladım. 




Piruze daha önce okuduğum bir kitaptı. Kız kardeşime hediye vermiştim. Kitaplığımda olsun diye yeniden aldım. 



Yitik Kalpler İstasyonu merak ettiğim için satın aldım. 



Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar Kübra'nın önerisi. 



Yüreğe Söz Geçmiyor bende cep boyu vardı. Normal boyunu bulunca almak kaçınılmaz oldu. 





Buz Sıcağı daha çok yeni bir kitap. Ucuza bulunca çok sevinerek aldım. 





Sahaflardan aldıklarımdan Geniş Zamanlar ve Foto Sabah Resimleri 2 TL diğerleri 5 TL'den alındı.

Oldukça iyi bir alışveriş yapıldı😊

25 yorum :

  1. Keyifle okuyun her birini. Dün kısa süreli uğradım hediye aldım. Dolaşamadım inceleyemedim ama ortak kanı fiyatlarda çok fark olmadığı. Birçok yayınevi stand açmamış. Pazar son gün yine gisicem inşaallah sahaflara uğramayı düşünüyorum ben de . hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günü daha çok indirim olacağına dair ufak bir söylenti duydum. Giderseniz mutlaka sahaflara bakın. 5 TL harika kitaplar bulabilirsiniz. Hemde hasarsız. Sevgiler

      Sil
  2. Kitap fuarlarını ben de çok severim ama dediğin gibi fiyat olarak bir cazibesi olmadıktan sonra sadece o havayı solumuş oluyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru. Fuar ziyateri demek daha cazip fiyata kitap almak demek.

      Sil
  3. keyifle okuyun , sahaflar o kadar azdı ki fuar alanında ve o kadar basit , ben ilk gün özellikle sahaflar için gitmek istemiştim çünkü bazı kitapları bulmak mümkün olabiliyor ama çok azdılar ve çok yetersiz ...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok ikinci el kitaba yönlenmek lazım. Aslında hep sıfır kitap alma tarafındayım ama bazı kitaplar çok pahalı ve el yakıyor. Biraz karıştırınca tarzınıza ait kitaplar bulabiliyorsunuz.

      Sil
  4. Ne güzel kitaplar almışsınız hem de çok uyguna. İyi okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sahaf sevgisini bana Kübra aşıladı. Ona çok teşekkür etmem lazım.

      Sil
  5. Fuarlar artık çok ucuza gelmiyor Bugün Bursa kitap fuarı başladı ama büyük kitap evleri burada 3 al 2 öde kampanyası yaptığı için fuardan ucuza gelmiş oluyor. Ben de sizin gibi sahafları çok tercih ediyorum birde
    Güzel bir blogunuz var takibe alıyorum Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Sahaflar harika. 5.10 en fazla 15 TL kitaplar. Bol bol kitap alısınız umarım. bende takibe alıyorum sizi. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Valla çok sevindim senin adına ablacım ben bu sene gidemedim fuara.😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım fırsat yaratıp gitmek istiyorum. iyi oluyor. hem arkadaşları görüyor hem de fuarın tadını alıyorum.

      Sil
  8. üşendim gitmeye yaaa. fatih arsal ve quinn ben de okumak istiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şey kaçırmış değilsin. Fatih Arsal'ı yakın zamanda okuyacağım.

      Sil
  9. Ayşe Kulin kitaplarını çok severim.Hayat adlı kitabı kızımı kucağıma almak için hastaneye yattığım zaman okumaya başlamış iki günde büyük kısmını bitirmiştim.Çok keyiflidir,okumadıysan Hüzün ile tamamlamanı öneririm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde uzunca bir okuma listesi var. İlk fırsatta Hayat kitabını üst sıralara ekliyorum. Tavsiyen için teşekkür ederim Filizciğim:)

      Sil
  10. Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar çok hoş bir romantik komedidir. Kitabın baskısı yok. 5 liraya gayet ucuza almışsınız. Julia Quinn'in zaten her kitabını severim. Özellikle Bridgertons serisinin hepsi okunmalı.

    Hepsini iyi günlerde okumanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyenizi beynime yazdım. En kısa zamanda kitapları edinip ara ara okuyacağım. Romantik komedi kitaplar candır. iyi gelir:) Sevgiler

      Sil
  11. Sahaflar ayrı güzel oluyor.Keyifli okumalar dilerim size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. kesinlikle sahaflar bir başka güzel

      Sil
  12. bak amaa bak ama bak ama bak ama son yazıma hihii :)

    YanıtlaSil
  13. Deepp'in son yazisini okudum buraya geldim.Yeni kesfettim sizi ben❤🙈Ne kadar donanimli,guzel bir blogunuz var.
    Sevgiler efenim...🙌😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Deepp harikalar yaratıyor. Çok güzel bir birleştirme paylaşımı yapıyor. Bende size geldim. tanıştığımıza memnun oldum. Sevgiler:)

      Sil
  14. Ben sizi takip ediyorum sanıyordum :( Aldım şu an takibe.Kusuruma bakmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim olur mu öyle şey. Siz takipten çıkınca bir şey oldu sandım. ben arada yazılarınıza bakıp okuyorum. Yeniden gelmişsiniz, hoş geldiniz. Sevgiler, saygılar

      Sil