24 Aralık 2020 Perşembe

Eski Türk Dizileri Mim'i


Merhabalar 

Bu yılın son yazısını yazıyorum sanırım. Bu yıl yaşadıklarımız beni ve bir çok kişiyi ruhsal açıdan bayağı çökertti ve şu an bile öyleyim. 

İşe gel eve git, evden çık işe gel, market alışverişi ve kısıtlamalar...

Anneme sarılmayı özledim:( 

2021'den hepimizin ilk isteği SAĞLIK

Sonrasını Mevla'm bize ne yazdıysa hayırlısı ile versin. 

Konumuz bu değil ama böyle bir başlangıç yapmak geldi içimden.

geçen akşam yine işten eve dönerken kulaklıklarım kulağımda müzik dinleyip instagramda dolaşırken Kıvanç Tatlıtuğ'un Kelebeğin Rüyası filminden bir diyaloğu okuyunca Kıvanç'ın oyunculuğunu çok beğendiğimden hemen aklıma onun dizisi Kuzey Ve Güney geldi. Ben diziye geç başlamıştım ama en sevdiğim dizilerden bir tanesi olmuştu. 

Çok dizi takip eden, çok seven biri değilim ama şu anki yaşıma kadar en beğendiğim türk dizilerini düşününce  aklıma böyle bir yazı yazmak geldi ve mim oluşturmak istedim. Daha önce böyle bir Mim var mıdır bilmiyorum?   Varsa da yazıları okumak isterim. 

İşte benim aklımda kalan Türk Dizilerim 

Asmalı Konak 


İkinci Bahar 


Aliye 


Kara Melek 


Kuzey ve Güney 


Olmazsa Olmazım Yaprak Dökümü 


Bir İstanbul Masalı 



Aşk-ı Memnu'suz olmazdı 


Benim en en sevdiklerim bunlardı. Başlayıp yarım bıraktığım; Binbir Gece Masalı, Muhteşem Yüzyıl, Yılan Hikayesi, Öyle Bir Geçer Zaman Ki, Kavak Yelleri...

Kendi kendime Mim yaratmış oldum ve ilk olarak da sevgili Deep'i ekliyorum. 

Yeni Mim'e katılmak ister misiniz? 

20 yorum :

  1. heey tamam bu akşam yapıcam oleeey ne güzel konu :) burda sölediklerinden sadece aşkı memnuyu izledim :) ama hepsi duyduğum diziler tabii bir şekilde :) bi dee, en üstteki foto nerde çekildi ne hoş bi foto o yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sevindim. Okumak için sabırsızlanıyorum. En üsteki foto Rahmi Koç Müzesi'nde eski film çekimi platosu yapılmış. Oraya ait. Ben çok sevdiğim ve beğendiğim bir yer. Mutlaka gidip görülmeli.

      Sil
  2. daptıım heyoooo bıp tıs bıp tıs :)

    YanıtlaSil
  3. eski diziler.. asıl tat onlarda.. blogumu ilk açtığım zamanlar naçizane küçük bir yazı yazmıştım ben de.. :)
    https://benandromeda.blogspot.com/2020/08/en-sevdigim-eski-diziler-1.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Ziyaretiniz güzeldi. Bende sizin yazınızı okudum ve keyif aldım. Şimdiden iyi yıllar dilerim.

      Sil
  4. Nostaljik bir gezi yaptırdınız Çok teşekkürler Ben de Perihan abla dizisini hiç unutamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Perihan Abla'yı unutmuşum. Sonradan aklıma geldi. O dizinin tadı, saflığı temizliği şu an bir çok dizde yok.

      Sil
    2. Çok doğru söylüyorsunuz teşekkürler.

      Sil
  5. Sevdiğim Türk dizileri diye düşününce hemen aklıma gelenler: İkinci Bahar, Asmalı Konak, Kara Melek, Yılan Hikayesi, Bir İstanbul Masalı, 7 Numara, Şaşıfelek Çıkmazı, Yeditepe İstanbul ve Ezel (Diğerleri kadar eski değil ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezel ne sevilen diziydi. hala Eyşan anılıyor. Bu günlerde Cansu Dere'nin oynadığı Asya karakteri Eyşan'ı anımsatıyormuş.

      Sil
  6. Asmalı Konak , Turk dizi tarihinde (yakin son donem) milat taşı kabul edilsede bu benim için Bir İstanbul Masalı'dır.O yüzden yeri ayrı :) Bu dizden sonra dizi dünyasına giriş yaptım.Listenizde ki dizileri ya izledim ya da izlemediğim halde haberdar edildim,kim nedir necidir derdi nedir bildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir İstanbul Masal'nın kadrosu muhteşemdi. çok iyi oyunculuk sergilenmişti. Zamanında bende çok keyifli izlemiştim.

      Sil
  7. Kara melek hiç unutamadığım dizilerden biridir 😊çok güzel keyifli olmuş emeğine sağlık bende katılayım ne zamandır mim yapmıyorum iyi oldu 😊 sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşuma gider sizde katılırsanız. Bana hatırlatın ki bende hemen okuyayım:)

      Sil
    2. yaptım beklerim :) sevgiler

      Sil
  8. Asmalı Konak :) çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık.
    Sağlıklı günlerin gelmesi dileği ile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir döneme damgasını vuran dizi:) Şimdi yayınlansa yeniden reytingleri alır. Alalhım sağlıklı günlerimize çabucak gelelim inşallah.

      Sil
  9. Bu yıl yüzümüze tokat gibi çarptı. Biz insanoğlunun nelere dalıp gittiğini gösterdi. Bu bir dersti ve halen daha devam ediyor. Her şeyin başı sağlık desek de bazen sadece dilimizde demişiz. Şimdi maskelerle dolaşmak, birbirimizden uzak kalmak çok ıstıraplı. Bunlarıda Allah'ın izni ile atlatacağız. İnşallah. iyi oyuncular olduğu gibi kötü oyunculukta çok. katılıyorum sana. iyi yıllar şimdiden

    YanıtlaSil
  10. Kara melek vay be unutmuştum :)

    YanıtlaSil