21 Ocak 2016 Perşembe

Doğadan Zencefil Çayı İncelemesi


Merhaba

Yeni bir postla karşınızdayım.

Doğadan Zencefil Limonlu soğuk bitki çayı.
Havalar malum sıcak. Yemek yemek yerine bizi serinletecek soğuk gıdalara yönleniyoruz. Ben farklı tatta bulunan değişik ürünleri tatmak ve deneyimlemekten hoşlananlardanım. Doğadan'ın sıcak poşet Çaylarının hemen hemen hepsini denemiştim. Ürün çeşitleri oldukça fazla.

dogadan

Soğuk çayını geçenlerde çok susayıp kendimi markete attığımda fark ettim. Limonun fresh tadı, zencefilin keskin aromatik tadı ve kokusu beni serinletmeye yetti. Ayrıca bir şişe zencefilli Limonlu soğuk meyve çayı susuzluğunuzu gidermeye yetiyor.
Şekeri yoğun olmayan ferahlık verme özelliğine sahip bu soğuk çayı eğer zencefil de seviyorsanız denemenizi öneririm. Ürünün fiyatı 2.5 TL. Bazen ürün indirim de olduğunda 
şişesini 2 TL den satın alabilirsiniz.

taze_zencefil


Tabi zencefili taze olarak da tüketebilirsiniz. Zencefil kökü bir çok aktar ve büyük marketlerde satılıyor. Zencefil çayı bitkinin en popüler tüketim şekilleri arasındadır. Zencefil çayını hazırlamak için taze zencefil dilimlerini kaynamış suya atarak demleyebilirsiniz. Tatlandırmak için limon veya portakal dilimi, çubuk tarçın veya esmer şeker eklenebilir. Yemeklerden sonra mideyi rahatlatmak, mide asidi üretimini azaltmak, şişkinliği almak için içilebilir. Dilerseniz paketli şekilde alıp kendiniz de demleyebilirsiniz. 

Sevgiler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder