12 Şubat 2016 Cuma

Atıştırmalık&Ülker Altınbaşak Mini

Merhabalar

Bu hafta abur cubur seven benim son zamanlarda severek tükettiğim bir atıştırmalık olan, Ülker Altınbaşak Yulaflı kepekli mini krakerden bahsetmek istiyorum.

Ben yoğun çalıştığımdan mutlaka öğleden sonraları abur cubur tüketmekten vazgeçmeyen birisiyim. Tercihim genelde şekerli büsküviler ve çikolatadan yana.
Ama zaman zaman kendime kızar ve baktım şekerli yiyecekler bana kilo aldırıyor, hemen yan çizerek diyet ürünlerine kayarım.

Altınbaşak'ın normal krakerini  kahvaltı yapmadığım zamanlarda kullanıyordum. geçen gün markette alışveriş yaparken bu mini krakerleri gördüm ve bir kaç paket aldım.

20151202_154641
Hemen denemeye başladım. Krakerler  büskivisine göre daha yumuşak ve biraz daha lezzetli. Daha az yağlı ve yerken sizi tıkamıyor.

20151202_154635

Bir paket yedikten sonra ikincisini açarak onuda yarılamış oldum diyebilirim. Ben son derece severek tükettim. Krakerlerinin yanında mutlaka çay ve su için.
Ayranlada güzel gidiyor :-)

20151202_154554

Kilo yapıcı ürünler yemektense, açlığınızı bir nebze giderecek hafif  bu tarz atıştırmalıklar yiyebilirsiniz. Bir deneyin sevmezseniz almazsanız. Ben sevdim.

Afiyet olsun

2 yorum :

  1. İlk kez gördüm. Kesinlikle bulundurulması gereken bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene mutlaka derim arkadaşım. Tadını da seveceksin. Gerçekten tokluk hissi veriyor.

      Sil