2 Ocak 2017 Pazartesi

Ocak Ayı Okunacak Kitap Listem

Günaydın. 

Bunca zamandır kitap okurum: ne liste tuttum, ne de kendime bir yıllık hedef koydum.

Bazen bir ayda beş altı kitap bazen de bir tane okuyorum.

Yapılacak işler, hayat karmaşası, ya da kafa bulanıklığı kitap okumayı engelse de uyumadan mutlaka bir kaç sayfa okumaya çalışıyorum.

Okumadan geçen bir günüm olsa kendimi vicdanen rahatsız hissediyor, suç işlemiş gibi oluyorum. 

Okunacak o kadar çok kitabım varken bu sefer kendime aylık bir okuma listesi hazırladım.

Artık ne kadar uyabilirim inanın bilmiyorum ama uymaya gayret göstereceğim. Yine de denemekte fayda var.

Bir de kendime yıllık bir hedef koymayı planladım.

2017 okuma hedefim 80 olsun dedim.

Ocak ayı okunacak kitaplarım;

Aımee Carter&Vezir

Piyon’la başlayan seri bir o kadar hızlı ilerliyor.

Ahmet Ümit&Beyoğlu'nun En Güzel Abisi 

Ahmet Ümit demek benim için İstanbul Hatırası demek. Çok sevdiğim ve sonuna kadar heyecanı elinden bırakmayan bir kitaptı. Uzun zamandır Ahmet Ümit okumuyordum. Bu ay bana iyi gelecek kitaplar arasında olacağını düşünüyorum.

Ali Lidar&Tesirsiz Parçalar 

Yazar ve kitap hakkında pek bilgi sahibi olmasam da, kitap fuarına gittiğimde arkadaşımın önerisi ile almıştım. Okurken keyif alacağımı düşünüyorum.

Şahangiller&Evlilik Aşkı Güldürür

Okuyanlardan çok güldüklerini öğrendiğimde, benim de eğlenmeye ihtiyacım var diyerek ocak ayı listeme ekleme yaptım.

Ali Parlar&Metrodaki Yabancı 

Kitap konusunun farklılığı ile ilgimi çekmeyi başardı. Bakalım okuyunca neler hissedeceğim.

Ocak ayı kitapların çoğu yerli yazarlara ait.

Farklı türde farkı tarzda beş kitap seçimim okuduğumda bakalım bana nasıl gelecek.

Acaba siz neler okuyorsunuz?

Okuduğum kitapların yorumlarını detaylı olarak öğrenmek ve takip etmek isterseniz eğer:)))
www.yaşamaacilanpencere.com sitesine bakabilirsiniz.

Okuduğum ve yorumladığım her kitabı benimde instgramdan takip edebilirsiniz.

4 yorum :

  1. Ahmet Ümit diyorum yeni kitaplarını heyecanla beklediğim nadir yazarlardan biri benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar bende çıkan son iki kitabının dışında diğerlerini hepsini okudum. Benimde sevdiğim yazarlardan bir tanesi. Sevgiler...

      Sil
  2. Evlilik aşkı güldürür ü ben de çok merak ettim şuan.. Alıp okusam aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kahkahalı çok eğlenceli bir kitapmış. Okuyacaksan aynı anda okuyabiliriz.

      Sil