7 Mart 2017 Salı

4. Uluslararası CNR Kitap Fuarı


Merhabalar 

4. Uluslararası CNR Kitap Fuarı 24 Şubat ile 5 mart gerçekleşti. Bende son gün gitmiş oldum. 

İzlenimlerimden bahsedersem, Cnr, Tüyap kadar büyük olmasa da yine bolca kitabın olduğu güzel fuarlardan biri. Sanki beklenen ilgiyi karşılanmadığını düşünüyorum. Hareketlilik ve fazla talep yoktu. 

Bazı yayın evleride fuara katılmamıştı. Yine de olsun bence kitap fuarı, kitap fuarıdır. 

Bu sefer giderken kendim söz vermeye çalıştım. Bir kaç kitap alıp, biraz gezip, tanımış olduklarımla selamlaşmak istedim. 

Nitekim de yapmış olduğum plana uydum. 

Altın kitapların önünden geçerken Gülten Dayıoğlu'nu gördüm. Çocukluğumun yazarı. Nasıl memnun oldum anlatamam. Konuştuk, ben ona sarıldım, öptüm ve resim çekildim. Harikaydı. Çok güzel insan... 


Düz Yazı Yayınevi'!e uğradım. Yusuf Gürer'le kitap ve edebiyat üzerine sohbet ettik. 

Sonra Az kitap'tan  Adem Özbay'a selam verdim. Kitap okumaya devam edik. 

Yakomaz Kitap'tan Ali Bey'le tanıştım. Yıldızların Altında kitapları hakkında konuştum. 

Kendi adıma yaraşır güzel bir ayraç yaptırdım.


Sahafları dolaştım. 3 kitap 10 TL veya bir çok kitap 1 TL'den satılıyordu. Sahaflara ilgi büyüktü. Okumak istedikten sonra 1 TL'lik kitap bile okunabileceğini gösteren fuarlar son derece faydalı. 

En sonda Sinem Çelebioğlu arkadaşımın Şans Kurabiyem kitabının imza törenine katıldım. 


Yine bana göre güzel bir kitap fuarı bitmiş oldu. 

Emeği geçen herkese ve yayın evlerine teşekkür ederim. 

Sevgiler

Elmas

2 yorum :