16 Şubat 2018 Cuma

Lügat Gönül Bone China Fincan Seti



Merhabalar 

Kahve fincanı biriktirenlerdenim. 

Ya siz? 

Güzel bir fincan da kahve sunumu yaşamak ve türk kahvesinin keyfine varmak benim için büyük bir keyif.

Uzun zamandır istediğim kahve fincanı sonunda aldım. Paşabahçe mağazalarında satılan Lugat 365 serisine ait olan  Lügat Gönül Bone China Fincan Seti 2'li olarak satılmakta. 


Fincanda olan her bir kelimenin anlamı fincanın bir diğer tarafına işlenmiş. 

G Ö N Ü L 

Sevgi, aşk, arzu, merhamet, hoşgörü gibi duyguların yürekteki barınağı. Öz Türkçe olan könül sözcüğünden evrilmiştir. Göğüs kelimesiyle aynı kökten türetildiği rivayet edilmektedir.

Çok, çok beğenerek aldım ve kendimi mutlu ettim. 

2'li olarak satılan fincanın birini çok sevdiğim birine hediye ederek, diğerini kendime sakladım. 

Bana göre manidar anlamlı bir hediye oldu. 

Aşk, anne, baba, gıybet... 

Farklı sözlerde üretilen Paşabahçe Lügat 365 serisine bir bakın derim.Güzel seçenekler bulabilirsiniz. 


13 yorum :

  1. Çok güzelmis gerçekten 😍😍 keyifli günlerde kullan ablacim 😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gizem. Ben severek kullanacağım canım:)))

      Sil
  2. Bende severim kahve fincanlarını ve hoşuma gideni alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senide biliyorum canım. Çok seviyorsun sende kahveyi. Fincanların da çok şık. Afiyet olsun:)

      Sil
  3. Kahve deyince hele Türk Kahvesi deyince akan sular durur. Çok hoş kelimeler var sette.Gıybet yok satmalı bence :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıybet, kesinlikle yok satmalı. Onuda yakında alırım:)))

      Sil
    2. Ayyy nedense Serdar Ortaç'ın Gıybet'i geldi aklıma.Gıybet çekemiyorlar bizi :))))

      Sil
  4. Çok güzelmiş :) Hemen alabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmemek elde değil gibi. Diğer fincan ve bardaklarına da bakabilirsiniz.

      Sil
  5. Ama ben buna bayıldım! <3
    Instagram'daki bir paylaşımında da görmüştüm *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende kahve düşkünüsün. Sana da yakışır canım

      Sil
  6. Bu kadar güzel kahve yapıp,böyle güzel sunumlar hazırlayınca fincanların en güzelini hak eder insan tabi.Keyifle kullanılsın ♥

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Kahve içmek fincan toplamak bir tutku benim için. Helede sevdiğim kitaplarımımla sunum yapmak çok büyük keyif:((((

    YanıtlaSil