16 Nisan 2018 Pazartesi

Cihan Mürtezaoğlu'ndan Yeni Albüm & Deli Zaman



Son zamanlarda büyük bir keyif alarak dinlediğim bir sanatçıdan bahsetmek istiyorum. 
Cihan Mürtezaoğlu. 

Youtube'da müzik dinlerken önerilenler de çıkan bir şarkı çok hoşuma gitmişti. 

Bir Beyaz Orkide. 
Güldürmeyen ağlatmayanSinsi bir okBu yaranınÖldürmeyenÇaresi yokKabuklarıKimde kalır

Şu an favori parçalarımın arasında yerini alan Bir Beyaz Orkide'den sonra sanatçının yeni albümü ile tanıştım.

Deli Zaman

Şarkıcının sesinin tonu ve kullandığı enstrümanlar bana çok iyi geliyor. Büyük bir zevkle dinliyorum. Özellikle kulaklıkla dinlediğimde daha çok haz alıyorum.
Deli Zaman Albümü sanatçının ikinci sola albümüymüş. Dokuzsekiz Müzik Yapımcılığı tarafından çıkarılan albümde toplamda 11 şarkı mevcut. Albümün ilk klibi de Deli Zaman'a gelmiş durumda.

Benim şarkılarımı ve yeni sanatçı keşfi için kullandığım programın Spoify.
Deli Zaman albümünde en çok beğendiğim iki parçadan biri Esir, diğeri Dilek Şarkısı oldu. Dinleyenler varda yorumlarını bekliyorum:) 

Deli Zaman Albümünün Şarkıları:

1.     ESİR
2.     DELİ ZAMAN
3.     SİLAHLARA VEDA
4.     BANA SOR
5.     YADİGAR
6.     YOLLAR
7.     SAF KUŞLAR
8.     DİLEK ŞARKISI
9.     TESELLİ
10.  KARDELEN
11.  TAM ORTASINDA

Telif hakkından dolayı video ve söz paylaşamadığım için kusura bakmayın. 

Sadece dijital platformdaki linkini size iletiyorum. 

İyi dinlemeler




7 yorum :

  1. heeeey saooool tümünü dinliceeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenirsen mutlaka yaz olur mu?

      Sil
    2. dinliyom laptoptan ivit ivit güzeeel sen de neslihan dinle bana neeee :)

      Sil
    3. sen de son yazımdaki öyküye katılsan yaaaa. isterseen, berlin berline gidip ben de yazcam deeee hadiii :)

      Sil
    4. Katıldım:))) Heyecanlı bir mim:)

      Sil
  2. Sanatçıyı tanımıyorum ama şu şarkılara bir göz atayım ben de :)

    YanıtlaSil