28 Nisan 2018 Cumartesi

Kuğu ve Çakal Kitap Yorumu



Katiller Çetesi serisinin üçüncü kitabı Kuğu ve Çakal le merhaba


"Çünkü aşk acıdır." dedi. Onun bu itirafıyla yutkundum. çünkü aşk hayatı en güçlü oynudur ve kahrolası seni ne kadar seviyor olsam bile bunu bana yaşattığın için senden bir o kadar nefret ediyorum. "


Bu seri için spoiler olmaması için fazla açıklama yapmadan yorum yapmak ne kadar zor.

Bu nasıl bir kitaptı diyerek başlamak istiyorum.

Bana göre inanılmazdı. Karakter olarak merak edilen Fredrik'in konu aldığı üçüncü kitapta, Fredrik'in iç dünyasına, karanlık yönüne, duygularına, karısı Serephina Fredrik'i Fredrik yapan her bir şeye tanık oluyorsunuz. Kitap altı yıl öncesi Seraphina'nın ihaneti başlıyor.

Serphina'yı kaybeden Fredrick altı yıl boyunca iz süremeye devam ediyor ve küçük bir iz yakalıyor.

Cassia…

Hikayeye büyük bir merakla giren Cassia kilit  noktası oluyor ve roman bir ilerliyor siz elinizden bırakamaz hale geliyorsunuz. 

İkinci kitapta çok merak ettiğim ve beğendiğim Fredrik'in iç dünyasını okurken çok tuhaf hislere kapıldım. iki farklı ruh halinde gidip geldi. Bir Cassia, bir Serephina. 
Sadece Cassia olsa dedim. Fredrick'in insancıl tarafını gün yüzene çıkaran, normal bir insan hale gelmesini sağlayan oydu. 

Ama Serephina o çok çok kötülüklerle dolu bir kadın. 

Seri her kitapta beni biraz daha şaşırtıyor. Daha neler olabilir, ne kötülükler, ne olaylar yaşanabilir sorusunu kendime sorup duruyorum.

Yazar beni çok şaşırtıyor. Daha ne fenalıklar olacak, nerelere kadar gideceğimizi düşünmeden edemiyorum. Okurken hem büyük keyif alıyor merak ediyorum, hem de böyle bir dünyanın var olduğunu bildiğimden insanlığımız adına üzülüyorum. 
Bu seride karanlık dünyada olan tüm kötülükler var. O kötü dünyayada ki kötü insanları cezalandıran Victor ve ekibi var.

Serinin son kitabı yakında çıkacakken, ben dördüncü kitabı sindire sindire okuyacağım. Güzel bir kurgu, müthiş bir hayal gücü ve hiç çekinmeden her bir olayını derine yazan cesaretli bir yazar. Seriyi okurken ön yargılarınızı ve duygularınızı bir tarafa bırakarak objektif okuyun derim. Objektif yaklaşın ve okuduğunuzun bir kurgu olduğunu unutmayın. 

Üçüncü kitabın başında yazar kitapları ile ilgili çok güzel bir açıklama yapmış ve kendini ve kitaplarını izah etmiş. Çok güzel bir davranış sergilemiş. 

Heyecanızı artıracak güzel bir seri arayanlara şiddetle tavsiye ederim.

İnanıyorumki bir gün onu bulacaksın. Bir aşk, hem aydınlık hem de karanlıktır ve tıpkı Serephina'nın sana yaptığı gibi birbirini bütünlemektir; ama aynı zamanda kişiye huzur da verir. 

2 yorum :

  1. İlgimi çeken türe benziyor, konuyu tam anlamam için 1. ve 2. kitapları okumam lazım sanırım önce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle 1. kitabı okumazsan diğerlerini anlamak çok zor olur.

      Sil