1 Kasım 2018 Perşembe

Bir Kitapla Başladı Her Şey...




Geçen Sene Şans Kurabiyem kitabı sayesinde Sinem'le tanışma fırsatım oldu.

Romanı hakkında konuşurken bir bakmışız ki buluşmuşuz. İlk tanışmamızda o kadar sıcak yaklaştık ki birbirimize kırk yıldır arkadaş gibi olduk.

Şimdi ise temeli sağlam olan arkadaşlığımız o kadar güzel ilerliyor ki, her buluşmamızda sevgimizin üstüne kat kat güven ekliyoruz.

En son buluşmamızın ardından beş ay gibi bir zaman geçince en kısa sürede oturalım konuşalım istedik ve mekan olarak kitapla başlayan arkadaşlığa en yakışanı kitap cafe olur dedik ve Teşvikiye'de bulunan M.O.C. İstanbul'un yolunu tuttuk.



Bu Sinem'le buluştuğumuz ikinci kitap cafe mekanımız oldu.




Ben kitap ve içinde kitap barındıran tüm yerleri gezip görmek istediğimden bize yakın çevrelerdeki yerlerde ki mekanları Sinem'le buluşarak keşf ediyorum. 



İş çıkışı buluştuğumuz için biraz yürüdükten sonra cafedeki yerimizi aldık. Tabi ki açız ve yemek yememiz gerekiyor. İkimizin ortak kararı ile makarna  seçtik ve bir güzel karnımızı doyurduk. 


Tabi ben rahat durmadım ve mekanı fotoğraflamaya başladım. 



Biz gittiğimizde boş olan mekan yavaş yavaş dolmaya başladı. Rahat bir ortama sahip olan kitap cafede biraz dolaşıp fotoğraf çektik. 





Yine ben  her daim kitap bakmaya devam:) 

Eski kitaplarla bezenmiş rafların arasında son zamanlarda yayınlanmış kitaplar da oldukça var.



Yine çokça konuştuk, çokça anlattık ve zamanı hızlı bir şekilde tükettik. Sinem'le konuşmaya başlayınca, bitmeyen tükenmeyen anlatacaklarımız var. 

Zaman bize haksızlık yapıyor ve koşa koşa gece oluyor. 

Yine yetmedi zalim zaman. 

Sevdiklerinizle geçirdiğiniz zamanların değerini bilin. 

Sevdi de tüketen insanlarız.

Sevgi ile kalın:)

13 yorum :

  1. Eskimiş kitaplar arasında sohbet güzeldir :) sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dizinle aynı fikirdeyim. Sevgiler benden de:)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir mekanmış öyle..İnsan çıkmak istemez eminim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da güzel kitap cafeler var canım. Ben sürekli arayış içerisindeyim.

      Sil
    2. Bir arkadaşım kendi gittiği 1-2 mekandan bahsetmişti Anadolu yakasında. Henüz gitme şansım olmadı ama o havayı en kısa zamanda yerinde soluyacağım :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş. Kitaplar yeni dünyalara açarken kapılarını bize yeni dostlarda kazandırıyor. Blogumuzun ilk takipçisi oldunuz. Çok teşekkür ederiz. Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoş geldiniz. Yazılarınızı fırsat buldukça okuyacağım. Yolunuz açık olsun:)

      Sil
  4. Çok güzel bir kitap okuma mekanıymış.Hiç öyle bir mekanda kitap okumadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde güzel yerlerde güzel eğitimler veriyorsunuz. Toplantı için belki bu mekanları seçebilirsiniz. Sevgiler:)

      Sil
  5. Mekan ne kadar güzeelmiş, fotoğraflardan bile yansıyor huzur:)

    YanıtlaSil
  6. Eski kitapların kendine has kokusunu severim, kokusunda yaşanmışlıkların esintisi vardır. Kafeye bayıldım,ben de huzur diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Gerçekten huzur yansıtan bir ortam.

      Sil