4 Mart 2021 Perşembe

Mükemmel Plan Kitap Yorumu

Merhabalar 

Okumayı çok sevsemde bazen bazı kitaplar beni içine çekmiyor ve okuyamadığım zaman kendime kızıyorum. Yine gelgitlerle olduğum bir dönemde ilk çıkan kitaplarından olan Mükemmel Plan’ı okumaya başladım. Okudum mu, ne ara bitirdim a neler olacak şimdi derken sona gelmişim.

Romanımız Ezgi’nin kendi kendi ile konuşması ile başlıyor. Yaptığı hataya hayıflanıyor ve girdiği tuvalette sürekli konuşuyor ve cevaplarını da veriyor.

Ezgi’nin iç sesi ile çatışması o kadar eğlenceli ki...

Hem kendi hem de değil ve İç ses de bir karakter olarak çıkıyor karşımıza. Üstelik bir de adı var: YARGIÇ

Ben iç sesi sürekli Bey yargıç şekline kafamda betimledim ve öyle güldüm. Ah o Yargıç nasıl fena var yaJ Ukala, bilmiş, hazır cevap, ağzının hiç ayarı yok.  

Romanın konusundan biraz bahsedersek; Ezgi cok sevdiği arkadaşı Aslı ile bir partiye katılır ve sonrasında hiç tanımadığı bir yatakta gözlerini açar. Yanında bir adam vardır ama Ezgi’nin olanlarla ilgili hafızasında hiçbir şey kalmamıştır. Kaçarak evden uzaklaşır. Yaklaşık iki ay sonra yaptığı teste çift çizgiyi gördüğünde bebeğini babasından habersiz büyütmek ister ama hiç de planladığı gibi yapamaz.

Roman aşırı eğlenceli. Okurken ne kadar güldüğümü anlatamam. Hele Ezgi’nin anneannesinin bir ayıp listesi var ki, okurken çatladım. Ne kadar da benim annem dedim.

Kurgu baştan sona o kadar akıcı ve sürükleyici ki, Ezgi yine ne yapacak, hangi yalanın arkasına saklanacak, kendini ne kadar saklayacak?

Beni bazen delirtmedi değil. Sinir oldum. Hadi Konuş, hadi anlat. Tamam şimdi söyleyecek desem de. İnatçı kız, yapmadı ya

Allahtan Emir hakikatli çocuk çıktı da her bir şeyle ilgilendi.

Çenem düşmüş. Kasacısı bana o kadar keyif veren ve tatlı bir roman oldu ki, hemen okudum bitti. En iyi zamanda karşıma çıkmış ve keyifli bir sürede okuyarak bitirmiş olmanın keyfini yaşıyorum.

Tavsiyemdir. Çok keyif alacağınız bir roman okunmak için sizi bekliyor.



 

6 yorum :

  1. oooo peki teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  2. hiç duymadığım bi yazar, bloglar olmasa büyük ihtimalle duyamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar ve yayınevi çok yeni daha. Yazarın ilk romanı

      Sil
  3. Kitap tanıtımın çok güzel olmuş, teşekkürler Elmas:)

    YanıtlaSil