4 Şubat 2019 Pazartesi

Ocak Ayı İzlediklerim

Merhabalar

Uzun zamandır ne dizi be de film izliyordum. Çok ara verdiğimi hatırlayarak biraz dizi ve filmlere yoğunlaşmak istedim ve bu ay güzel filmler seyrettim ve yeni bir dizinin 1. sezonunu tamamladım.

İzninizle şimdi biraz film ve dizi yorumu yapmak istiyorum.

Filmler:




John Wick 2'yi yılbaşı akşamı TV'de bir şey bulmayınca seyrettim ve birincisini daha çok beğendiğimi fark ettim. Yine John Wick tek başına herkesi yenmeyi başardı. Şu sıralar üçüncü film sinemalarda yerini alacak. Takip edenler sinema keyfi yaşayabilir. 





Bird Box son günlerde çok izlenen ve konuşulan bir film oldu ve bende merak ederek seyrettim. Ne olduğu belli olmayan gizli bir ruh gibi bir şey insanları ele geçiriyor. O ruh gibi şeyi gören kişilerin gözleri değişiyor ve anında kendilerini öldürüyorlar. Yaşamak için tek çözüm gözleri bağlamak. Bir nevi kör olarak hayatta kalmak. Neden böyle bir şey oldu, neden bitmedi film boyunca bilinmese de, film baştan sona gerilimi iyi yansıttı ve kendisini seyrettirdi. 





İstanbul Kırmızısı vizyona girdiğinde oldukça merak ediyordum ama hiç beğenmedim. Zaten ne olduğunu da pek anlamadım. Karmaşık bir filmdi.  





The Girl On the Train (Trendeki Kız) Kitabı uzun süre çok satanlarda olan Trendeki Kız benim beğenerek okuduğum kitaplarımın arasında yerini almıştı. Kitaptan filme uyarlanan filmlerin tadı kitap gibi olmaz. Aynı hissi yaratmaz ama bu film yüzde doksan romandaki gibi uyumluydu. Detaylar ince ince yansıtılmıştı ve konu bütünlüğü tamdı. Kitap gibi filmi de çok beğendiğimi söylemek isterim. 





Görümce; Cumartesi yorgunluğum üstümden gitsin, bedenim uykuya teslim olsun diye seyretmeye başladım ve gülmekten uyuyamadığım gibi uykumu da kaçırdım. Gupse Özay'ın güzel oyunculuğu, rolü ile bütünlüğü, mimikleri , hareketleri, beden dili çok iyiydi. Çok keyifli bir filmdi ve izlemeye değerdi. 


Son olarak sömestr tatili için oğlum Berke ile sinema keyfi yaptığımız Oyunbozan Ralph 2 İnternet oldu. İnternetin içine sızan ikili hem dostluklarını pekiştirirken hem de bozulan cihazlarını kurtarmak için çabalarlar. Görseller, müzik ve animasyon bir harikaydı. Her şey kötü bile olsaydı ki olmadı, Berke'nim mutluluğunu görmek bana yetti.


Dizi:




You'nun birinci sezonu 10 bölümden oluşuyor. Kitapçı olan Joe'nun dükkanına gelen Beck'ten aşırı hoşlanınca kızı kıskaç altına alır. Sosyal medya aracılığı ile kızın evini ve gittiği her yeri tespit eder ve  bir şekilde hayatına sızar. Son derece piskopat olan Joe'nin neler yapabileceğini tahmin etmeniz çok zor. Seyredilebilecek bir dizi. 

Ocak ayını güzel film ve dizilere vakit geçirirken dört tane de kitap okudum. 

Siz neler yaptınız? 

30 yorum :

  1. Her kesime hitap eden güzel seçkiler olmuş.Yabanci olanları not aldim

    YanıtlaSil
  2. Dizi izlediğimi söyleyemem, zaten ocak sömestr olunca çocuklara yönelik etkinlikler içindeydik. Şu İstanbul Kırmızısı'nı vizyonda ben de merak etmiştim ama yorumlar negatif olunca ilgimi çekmemişti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil bitti. Yoğunluğa kaldığımız yerden devam canım.:) Bazen medya bazı filmleri çok abartmıyor değil. Emeğe saygısızlık etmek istememe ama vakit ziyanı oldu benim için.

      Sil
    2. İnternette bulursam sırf meraktan bakayım diyeceğim de zamana acıyorum bak şimdi :)

      Sil
  3. harika öneriler...hemen not aldım..sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Görümceyi izlemiştim daha önce.Bird Box benimde sürekli karşıma çıkıyor.Birkaç kere fragmanlarına denk geldim ilgimi çekmişti zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginizi çektiyse mutlaka bakın derim. İyi seyirler:)

      Sil
  5. Ocak ayı izlediklerim başlıklı yazın çok güzel olmuş Elmas Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok teşekkür ederim. bazen farklı şeyler yazmak yorumlamak güzel oluyor. Sağ olun Fatih Bey:)

      Sil
  6. Keanu çizgifilm oynasa bile izlerim :)) not aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah BENDE. En sevdiklerim Kasımda Aşk Başkadır ve Matrix.

      Sil
  7. Görümce'yi ben de izlemiştim. Çok sevmiştim. Gupse Özay'ın müthiş enerjisi her filminde geçiyor izleyiciye..

    YanıtlaSil
  8. You dizisini bugün arkadaşlarımla da konuştum 😂 John Wick izleyebilirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınızla konuştuysanız bir kaç bölüm bakın isterseniz.

      Sil
  9. dizi hariç çoğunu seyrettim.trendeki kız güzeldi.

    YanıtlaSil
  10. Bu aralar ben de evde belgesel tadında gerçek cinayetleri izliyorum.Sinemalara da tabi ki gitmek gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir belgesele benziyor. bende izlemek istiyorum.

      Sil
  11. you bayıldım beeen, ikinci sezonu bekliyoms, trendeki kızı izlemedim, diğerlerini izledim, wick in hastasıyım, ilk ikiyi defalarca izledim, üçü bekliyom, görümce çok komiiik, oyunbozan ralph bayılırıım, ilk ikiyi izledim, üç kaldı:) kırmızı bence çok kötüydü, ferzan çok seviyom, ama son iki filmi kötüydü, türkiyede bkm parasıyla yaptı bu ikisini, yine italyaya döndü neyse ki, bird box kitabı da iyiydi, filmi de, ay görünmeyen yaratııık hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah çok iyi. Aynı şeyleri beğenmişiz. You'nun yeni sezonunu bende merakla bekliyorum.

      Sil
  12. anlaşılan o ki iyi bir film izleyicisisiniz naçizane 10 film paylaşabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında önceden daha çok seyrederdim. Biraz ara verdim. Şimdi yeniden izliyorum. Bence sizde iyi bir izleyiciymişsişniz

      Sil
  13. Netflix'te You dizisini bende gördüm listeme ekledim.Merak ediyorum...Yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Hafta sonu görümceyi inşallah izleyeyim. Uzun zamandır listemde ama ben biraz film özürlüyüm. Diğerlerini de not aldım. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. Yalnızlık başa bela dostlar;
    Gidelim, gelelim,
    Hal hatır soralım arkadaşlar;
    Gönlümüzü şad edelim.(İletişim güzeldir)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba; hoş geldiniz bloguma:)

    YanıtlaSil