19 Temmuz 2014 Cumartesi

Kız Kıza İftar Yemeği Eğlencemiz

Genelde her ramazan iş yerindeki arkadaşlarımla toplanıp, beraber iftar yapmaya çalışırız. Bu senede aynı organizasyonu İstanbul Mısır Çarşısı'nın Haseki kapısının girişinde bulunan Bab-ı Hayat'ı tercih ettik.

Bab-ı Hayat Osmanlı dokunuşlarını hissedebileceğiniz, otantik bir ortamda sizleri fasıl eşliğinde karşılıyor.

Ben geçmişi olan, otantik ve osmanlı ezgileri bulunan mekanları çok severim ve tercihimi de genelde de bu yönde kullanmaya çalışırım. 

İftardan önce neler yaptık biraz bahsedeyim size.

İş yerindeki kız arkadaşlarım, benim kızım Zehra'nın kızları Yaseminin ablası derken, on kişi olduk ve yaptırdık rezervasyonumuzu. 

Topluca döküldük yola. Kalabalık bir yerlere gitmeyi çok seviyorum. Yolda acayip makara yapılıyor. Bir ara metroda gülme krizine tutulduk. Liseli kızlar gibi her şeye güler olmuştuk çünkü. Gülüşerek çıktık yola ve gülerekde ayrıldık gecenin sonunda. 

İftarın geç olmasından dolayı beklememiz gereken zamanda Eminönü sahilde gezdik, deniz kokusunu ciğerlerimize çektik. Fotoğraf aşkımdan dolayı bolca fotoğraf çektik ve birazda alışveriş yaparak, gittik mekanımıza.

Bab-ı Hayat'ın girişi, uzun ışıklarla aydınlatılmış merdivenleri, ortamı, mozaikleri, ortama yayılan müzik tadı görülmeye değer. 

Bize ayrılan masa tam fasıl ekibinin karşısında yer alıyordu. Masamız kırmızı peçetelerin albenisi ile donatılmıştı. Servis tam zamanında ezan okunurken çorbalarımızı getirdi ve sıcacık içildi. 

Arada beğenmediğimiz bir kaç olumsuz durumlarda vardı ama ben çok da takılmak istemediğimden  bahsetmek istemiyorum. Ama olsun ben genelde olumsuz gördüğüm aksilikleri olumluya dönüştürmeye çalışarak ortamdan keyif almaya ve eğlenmeye çalışıyorum. Nitekim de aldımda yedik, içtik, güldük ve güzel bir fasıl dinledik bizde arada eşlik ederek.  Arada Yaseminin espirilerinide unutmamak lazım. Kahkaya boğdu bizi arkadaşım.

Gecenin sonunda, alınan keyif, damakta kalan güzel sohbet denizden gelen esinti. Yeni caminin meydanı aydınlatan ışıkları, denizdeki yakamoz yetti bana.

İftar akşamımız için kendimize yer bakarken Yasemin arkadaşımın daha önce gittiği, beğendiği için  bize tavsiye ettiği Bab-ı Hayat'ı şahsım olarak ben çok beğendim. 

Bir kaç fotoğraf paylaşayım kendi gözümden sizlerle:))))














Hiç yorum yok :

Yorum Gönder