9 Temmuz 2014 Çarşamba

Fitrem Bir Tuğla Da Siz Koyun'a



Biz genelde fitremizi gerçekten ihtiyacı olan kişiye vermeye gayret gösterenlerdeniz. İki sene önce yine fitremizi sms yoluyla Afrika'daki çocuklara gönderdik.

Dün akşam iftarda yine fitremizi kime verelim diye konuşurken aklımıza Lösev geldi.

Lösev Türkiye'nin en donanımlı Onkoloji Hastanesi kuruyor ve  bizden de destek bekliyor. Yapacağımız küçük bir bağışla binlerce çocuğa yardım elini uzatacağız. 

Bizlerden destek alınarak yapılan hastanede, kim bilir kaç çocuk tedavi olacak. Kaç anne ve babanın yüzüne yeniden gülme yerleşecek. 

Bir gün o hastanenin önünden geçerken veya Allah göstermesin o hastanede işimiz olursa, baktığımızda "Bir tuğlada ben koydum" demek güzel olmaz mı?

Ben bir anne olarak, çocukların başına hiç bir şey gelmemesi için dua edenlerdenim. Minik eller, minik kalpler,  kocaman sevgi barındırıyorlar. Yüzünde oluşan gülmelerde, ağlamalarda hep masum. Suçsuzlar...

Onlar için, onların daha iyi tedavi olması ve iyileşmesi için haydi sizde bir tuğla koyun. 

Yapacağınız her bir bağış, yeni umutlara yelken açıyor. 


(Ramazan orucu, gökle yer arasında durur. Sadaka-i fıtr verilince yükselir.) [Ebu Hafs]

4 yorum :

  1. Öneriniz icin tesekkürler.Bende blogumda önerecegim.Hayirli ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar. Sizde önereceğiniz için bende size teşekkür ederim.

      Sil
  2. Helal olsun diyor ve kararınızdan ötürü sizi alkışlıyorum.

    YanıtlaSil