8 Ağustos 2014 Cuma

Urban Saç Ürünleri

Bu sefer farklı bir şeyden bahsetmek istiyorum. Kullanmış olduğum saç kremlerinden aldığım sonucu paylaşmak istiyorum sizinle

Saçlarımı genelde kendim boyuyorum. Son zamanlarda rengi ile değişiklik yapmak istediğimde kuaförümün yolunu tuttum. Saçlarım boyanırken kuaförüm bana saçlarımın çok yıprandığından bahsedip durdu. İlk kez gittiğim bir kuaför olsa söylediklerine inanmayacağım ama yıllardır tercih ettiğim bir yer olduğu için bana söylediği her şeyi kale alarak dinledim. 

Canım sıkılmıştı ve bir şeyler yapmam, saçlarımı canlandırmam gerekir düşüncesiyle bir kaç ürün aramaya başladım. 

İş yerinde arkadaşımla konuşurken, saçlarımın yıprandığından bahsettim ve o da bana kendisinin  kullandığı Urban saç serumunu söyledi. Bir yıldır denediğini ve çok iyi bir sonuç aldığını söyledi. Hatta saçlarında oluşan yanıkların düzeldiğinden, parlaklığının geri geldiğini anlattı. 
Bu kadar övgüye dayanamayıp bende istediğimi söyledim. Babasının erkek kuaförü olduğunu, ürün satıcısından isteyeceğini söyledi. 

Bir hafta sonra ürünü kullanmaya başladım. 

Dalgalı  ile kıvırcık arası bir saç şeklim var ve mutlaka saçımı yatıştırmak için bir şeyler sürmem gerekiyor. Ürünü kullanmaya başladıktan sonra, saçımda uluşan lastikleşme ve elektriklenme azaldı. Hiç bir yan ürün kullanmadan bile, doğal hali ile kullanacağım saçlarım geri geldi. Sonuçtan çok memnunum. Hatta geçen gün kız kardeşim bana "Abla senin saçların bu kadar kıvırcık mıydı"  diye soru bile sordu. Onun bile dikkatini çekmiş. 

Ben markası belli olmayan bir ürün tercih ettiğimi sanıyordum. Ürün watsons mağazalarında mevcut. Ben saç kremini kullanırken, mağazaya gittiğimde arganlı sıvı saç kremini de aldım. Ürün yelpazesi oldukça geniş. Gittiğinizde bakarsanız şampuanı, serumu, saç kremi, keratin ürünlerini de bulabilirsiniz. 

Üç aydır Urban saç ürünlerini kullanıyorum. Nasıl bir ürün sipariş ettim, acaba saçıma daha çok zarar verir mi diye düşünürken satın aldığım ürün benim ihtiyacımı karşıladı.

Ayrıca bir şey daha eklemek istiyorum. saç tipinize uygun şampuan kullanmakta da fayda var. Ben Elidor'un bukle belirginleştirici  şampuan tercih ediyorum. Şekillendirmek içinde sıvı kremini kullanıyorum. Avucunuza az miktarda koyduğunuz ürünü saçınıza iyice yedirerek kullandığınızda güzel sonuçlar elde edebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder