6 Kasım 2015 Cuma

Müziğin Güzelliği


Merhabalar 

Zaman zaman çok severek dinlediğimiz favori parçalarımız oluyordur. Müzik benim hayatımın en önemli parçası. Yürürken, kitap okurken, serviste, yemek yaparken vazgeçemediğimdir. 

Helede sectiğim şarkı az hareketliyse değmeyin keyfime. Kulağıma hoş gelen her müziği dinlerim ve keyif almaya çalışırım. Genel tercihim yabancı müziklerden oluşmaktadır. Caver ve akustik parçalar daha çok ilgimi çeker. 

Son günlerde iki şarkıda takıldım kaldım. Birincisi  Beyonce& Arrow Benjamin'in şarkısı olan Naught Boy-Runnin. Şarkıyı radyoda dinlediğimde çok sevmiştim. Hadi birde klibine bakayım dedim ve denizin altında gerçekleşen o görüntülere bayıldım. Huzur verici. Denizin altında yürüyebilmek güzel  olmaz mıydı?





İkinci şarkım son günlerde yeniden yorumlanan Supergirl şarkısı. Ama ben  Hd Reamon'dan yorumlanmış hali. 


Sizin son günlerdeki favorileriniz neler?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder