30 Kasım 2015 Pazartesi

Shazili Hazır Türk Kahvesi

Merhabalar,

Türk kahvesini ne kadar sevdiğimi Arçelik Telve Türk Kahve Makinesi adlı yazımda dile getirmiştim. Marketlerde satılan tek kullanımlık kahve çeşitleri ve saleplerin hemen hemen hepsini denedim diyebilirim. Kullandıklarımın arasında beğendiklerim de oldu, beğenmediklerimde.

Shazili  hazır Türk kahvesi çeşitlerini geçen gün eşim bana bitti çayı ararken görmüş, denememiz için üç adet almış gelmiş. Kahveye olan düşkünlüğümün farkındadır her daim:-)

Biraz ön yargılı davranıp, Türk kahvesinin  tek kullanımlık poşette olma fikrini benimsemedim. Sonra yanlış düşündüğümü fark edip denemeye karar verdim. Sonuçta birileri emek vermiş ve bir ürün sunmuşlar piyasaya. Alıcı olarak bizim yorumlarımız son derece önemlidir dedim kendi kendime.

Shazali hazır türk kahvesinin, normal ve sütlü olarak iki ayrı çeşidi mevcut. Normal olanın sade, orta ve şekerli çeşidi, sütlü olanın ise şekerli ve şekersiz çeşitleri var.

Ben sütlü ve şekersiz olanı denedim.

İlk başta Türk kahvesi kahve fincanında içilir düşüncesiyle kahve fincanlarımı çıkardım ama baktım ki 150 ml sıcak suya karıştırılarak yapılması gerektiği açıklamasını okuyunca büyük fincanıma yaptım.

5 saniyede dedikleri gibi kahveniz hazır oluyor. İşlem çok basit poşeti fincana dök, üzerine sıcak su, karıştır Türk kahven hazır.


20150317_214749


Siz kahvenizi karıştırdıkça, kahvenin köpüğü olmaya başlıyor ama içtiğinizde farklı bir tat alıyorsunuz damağınızda. Kahve kokusu yerinde ama tadı için aynı şeyi söyleyemem. Sütlü kahve içiyormuşum gibi hissettim ben. Kahvenin içine ayrıca Türk kahvesi telvesi konmuş gibi. Zaten fincanın sonunda az miktarda telve çöküntüsü kaldığını görebiliyorsunuz.

Çocukken ben anneme bende kahve içmek istiyorum diye tutturduğumda bana yaptığı ılık sütlü kahve içiyormuşum gibi geldi.

Böyle tek kullanımlık poşetler bana göre değil maalesef. Ben cezvede ve makinede pişenleri tercih ediyorum.

Shazile Sütlü Türk kahvesi benim için orta derecede bir ürün. Herkesin damak tadı farklı. Bana pek hitap etmedi diyebilirim. Aranızda içen vardır mutlaka. Sizden gelebilecek yorumlarıda ayrıca değerlendirmek isterim.

Shazile markasının sahlep, sıcak çikolata, cappucino, üçü bir arada ürünleri  ve yeşil kahve ürünleri de mevcut. Ayrıca denenebilir.

banner-stk-ufak_w660_h385


Sizde ürünlerini tatmak ve diğer ürünlerinden bilgi almak isterseniz, tıklamanız yeterli. 

Şimdiden afiyet olsun demek istedim sizlere :-)


Sevgiyle ve bizimle kalmanız dileğiyle.


Hoşçakalın

2 yorum :

  1. benim gibi kahveyi cezvede yapamayanlar için bu hazır kahveler de bir çeşit kurtuluş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında canım cezvede yapmak da ayrı bir keyif. Ben geldiğimde sana beraber yaparız.

      Sil