4 Kasım 2015 Çarşamba

Biraz Enerji & Pharmaton


Merhabalar

Bugünkü yazım enerji alma üzerine olacaktır. Ben yoğun iş tempo ile çalıştığım için, bazende her yere yetişeyim onuda yapayım bunu da halledeyim derken, bitap düşecek kadar yorgun ve halsiz oluyorum. Yorgunluğum genelde yüzüme ve göz altı morluklarıma değdiği için yorgun bir yüzle müşteri karşılamayı sevmiyorum. Enerjimi yüksek tutmam gerekiyor ki,  daha verimli çalışıp kendime vakit ayırayım.

Kendimi sürekli yorgun ve uyumak istediğim bir zamanda arkadaşım önerisi ile pharmaton kullanmaya başladım.

20151013_230739


Ürünle ilgili bir çok yazı internette bulabilirsiniz. Ben kendi deneyimleri mi sizinle paylaşma kanısındayım. Başkalarının önerisi ve tavsiyesi benim için daha önemli. Bu sitenin de amacı da bu zaten. Doğruları söylemek.


Tüketici olarak bizler olumlu ve olumsuz yorumlara bakarak ürünleri almaya çalışıyoruz. Ben öyleyim mesela.


Ben ve diğer arkadaşlarım ucundan kıyısından sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Pharmaton 30 kapsül olarak satılmakta. Ben biraz kilo kaybı ve aşırı yorgun olduğum için bir hafta boyunca kahvaltıdan sonra birer kapsül olarak aldım. Normalde de günde bir defadan fazla kullanılmaması gerekmektedir.


İlaç gerçekten söylenildiği ve anlatıldığı gibi halsizliği ortadan kaldırıyor. Daha dinç hissetmenize yardımcı oluyor. Enerji verdiği de kendimde görünce, benim tarafımdan tam not aldı.


Günlük alman gereken vücuda yararlı ne varsa veriyor küçücük bir kahverengi hap :-)

20151013_230906


İlacın ben faydasını gerçekten gördüm. Bir günde erken uyumamak için akşam yemeğinden sonra içtim ve o gece uzun süre uyanık kalarak kitap okudum.


Bende yarattığı iki farklı etki oldu. Birincisi ilaç sonrası midemde yanma hissi. Gerçi benim midem hassas. Her ilaç aynı şeyi yapıyor. İkincisi ise ilaç aldıktan sonra gözüm yemekten doymuyor :-)  Sürekli yeme isteği oluyor bende. Ben yemek yemeği çok sevdiğimden kendime hakim olma konusunda zorlanıyorum.


Her kişide aynı etkiyi yapar mı bilmem. Bünyeden bünyeye farklılık gösterebilir. Yinede denemeden doktora danışmakta fayda var. Bu tür ilaçlar bazen farklı rahatsızlıklara sebebiyet verebilir. Ben memnun kaldım ve çantamda sürekli taşır oldum.


Bu günlerde baş dönmesi ve baş ağrısı ile uğraşıyorum. İlacı şimdide bu yönüyle denemeye karar verdim.

20151013_230957 

İlacı sadece eczanelerden almanızı tavsiye ederim. Sanal ortamda taklitleri mevcut.


İlaç satış bedeli 45 TL

Görüşmek üzere. Sevgiyle kalın.


Not: İlaçla ilgili deneyimlerim sadce benimle ilgilidir. Kullanmak isteyen mutlaka doktora danışaraka kullanmalıdır. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder