31 Aralık 2015 Perşembe

Biz Yendik! KAÇUV

 Merhabalar

Geçen akşam eve Carrefoursa'dan alışveriş yaptım ve market alışverişim belirli bir tutarın üstüne çıkınca da evde deterjan eksik olmasın düşüncesi içerisinde Perwoll'in sıvı deterjanlarınından iki tanesini almış bulundum. 

 

Poşetleri boşaltırken fark ettim. "Biz Yendik" broşürünü.


Hemen sizinle paylaşma ihtiyacı hissettim. 

Konu çocuklarla ilgili olunca helede babasını kanserde kaybetmiş birisi olarak bir post hazırlama isteği uyandı bende. 

Yapacağımız ufak bir meblağ karşılığında kanserli çocuklara neden umut olmayalım ki? 

Alacağınız herhangi bir Henkel ürünü ile sizde minik kalplere dokunabiliyorsunuz. 

Ben dokundum, sizde lütfen ufak bir iz bırakın. 

Destek için UMUT yazıp 5686'ya gönderebilirsiniz. 


Çocukların yeri park ve bahçeler hastane odaları değil. 

2 yorum :