21 Aralık 2015 Pazartesi

Himalaya Herbals’ın Neem Özlü Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü


Merhabalar 


Bugün size bir haftadır kullandığım yüz temzileme köpüğünden bahsetmek istiyorum.

Kozmetik alışverişim genelde Gratis ve Watsons'tan yana. Mutlaka mağaza içine bir girer, yenilikleri takip ederim. Yine geçen hafta kızımla pamuk, aseton ve ruj almak için Gratis'e daldığımızda alışveriş tutarımız da 25 TL üstünü aşınca  Himalaya Herbals’ın Neem Özlü Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü'nü 6 TL'ye indirimli aldım.

Yüzünüzü sadece su ile yıkadığınızda temizlenmediğini görüyorsunuz. Kapatıcı, allık ve far kalıntıları duru su ile çıkmıyor maalesef.

Ben mutlaka yüzüm için cilt tipime uygun bir temizleme ürünü kullanıyorum. Bu şekilde içim daha rahat ediyor.
Kendimiz nasıl nefes alıyorsak, tenimizin de rahat nefes alması önemli.

Himalaya Herbals’ın Neem Özlü Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü' nü size anlatırsam; Ürün pompalı yapılmış ve tek bir pompa kullanmanız ,için yeterli oluyor. Yüzünüze sürdüğünüzde verdiği ferahlık ve hafif koku bence kimseyi rahatsız etmez. Yüzünüzde yok gibi duran hafif mi hafif  yüz temizleme köpüğü, temizleme konusunda başarılı. Ferahlık hissediyorsunuz. Karma bir cilde sahip olduğum için ben yanaklarımda biraz kuruma hissettim ve nemlendirici kullandım. Benim burun kenarlarım yağlı olduğu için, bende iki saat sonra yağlanma boy gösterdi diyebilirim.

Genel olarak kullanımı kolay, temizlemesi gayet iyi, hafif ve tahriş etme özelliği olmayan güzel bir yüz temizleme köpüğü.

Her cilt tipi için kullanılabilir görüşündeyim. Yinede siz cilt tipinizi göz önünde bulundurarak almayı deneyin derim.

Ürün ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılmaktadır. Ben markanın diğer ürünlerini de denemek itiyorum. 


Özellikle bitkisel içerikli diş macununu.



Hoşçakalınnnnn :-)

1 yorum :