26 Şubat 2016 Cuma

Allah De Ötesini Bırak-2 & Uğur Koşar

Hayatımızda yaşamış olduğumuz belirli evler var ve bize ne yazılmışsa onu yaşıyoruz yaradan tarafından.

Zaman zaman boşluğa düşsek de istemeden isyan ediyor. Sadece kendi başımıza geliyor diye düşünüyoruz.

Aslında öyle mi ki? Nelerle uğraşan insanlar var. Hastalık, ölüm, açlık veya sayabileceğim bir sürü olumsuz düşünceler.

Ben hayatımın dönüm noktasında vermiş olduğum kararların arkasında yıkılmadan ilerliyorum. Ruh halim her an, er saniye değişim göstermekte. Vermiş olduğum önemli kararlar arkasında hayırlısı bu diyerek devam etmeye çalışıyorum.

Hep Allah'ımdan hayırlısını dileyerek tabi.

Bir kaç gündür okumuş olduğum kitap kız kardeşimden bana doğru yolu bulabileceğimi, okudukça huzur bulacağımı söyleyerek hediye ettiği Allah De Ötesini Bırak-2

Geçen gece oğlumu uyuttuktan sonra başladım ve yarısına geldiğimde düşünmeye başladım. Evet dedim. Ne yazılmışsa kaderimize onu yaşıyoruz. Bir an kızdım kendime. Olanları ne çok sorguluyor muşum. Ne çok dert ediyormuşum. Hep yanlış ve şeytanın nefsimize verdiği vesvese ile yaşıyormuşuz. Kafamızda olan her kötü düşünce şeytan bizi olumsuzluğa düşürmesi ile ilgili. Biz kendimizi kötü hissetmek için düşünüyoruz. Halbuki Yaradana sığındığımda huzurun geri geldiğini gördüm.

Kendimi artık olumsuza düşürmeden, şeytanın nefsime hakim olmasına izin vermeden Allah'a sığınacağım.

Allah biz kullarından hep dua bekliyor. Dua ederken bir şeye dikkat etmemiz gerekiyormuş. Allah'ım duamı sana emanet ediyorum. Ben bu şekilde demeye başladım sizde böyle dua etmeyi unutmayın.

Allah De Ötesini Bırak-2 bitmek üzere ve birinci kitabı almak için siparişimi geçtim bile.

Huzur ve doğru yolda ilerlemek isteyen okuyucular, sizde okumalısınız.

Allah'a bıraktığımız her şeyimiz hak ettiği yeri bulacaktır.

Kardeşime bana bu kadar anlamlı bir hediye verdiği için teşekkür ederim. Düşündüğü ve hissettiği gibi oldu. 

İçimdeki fitne düşünceler Allah diyerek son buldu. Yine bir kuluz boşluğa düşüyoruz. 

İçimizdeki olumsuzları kolay atlatmak dileğiyle. 

Allah De  ve Ötesini Bırakın.











Hiç yorum yok :

Yorum Gönder