20 Şubat 2016 Cumartesi

Me Before You&Senden Önce Ben Filmi Pek Yakında

Merhabalar 

Blogumu ilk açtığımda, seçtiğim konu okumuş olduğum kitabı yorumlamak oldu. 

Senden Önce Ben adlı kitabı çok kısa sürede beğenerek okumuş ve yorumlamıştım. 

Şimdilerde de kitabın filme uyarlandığını ve yakın zamanda da vizyona gireceğini öğrendiğimde sizinle paylaşmak istedim. 

Kitaplardan filme uyarlanmış sinema filmlerini çok benimsemesem de, kitaptan aldığım hazzı genelde filme bulamasam da traillerine baktığımda sanki kitabın aslına sadık kalındığını görebildim. 

Zamanı henüz bilemesem de film çıktığında mutlaka izleyeceğim kanısındayım şimdiden. 

Sizde benim gibi kitabı çok sevdiyseniz mutlaka filimde seyredeceğinizi düşünüyorum. 

Bilmeyenlerin ve bakmak isteyenlerin haberdar olacağını düşündüğümden sizinde bakmanızı istedim. 

Buyrun... 


Türkçe Alt Yazı


Bir de Ed Sheeran benim çok sevdiğim sanatçılardan biridir ve filmimize soundtrack yapmış. 

İyi seyirler ve keyifli dinlemeler.

2 yorum :

  1. Kitabini hiç duymadım. Kitabin i okuduğum filmler sinemaya uyarlayınca ayni tadı vermiyor nedense. Hayal Ettiğimle gördüğüm arasındaki fark beni pişman ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle aynı düşüncedeyim. Kitaptan uyarlanmış filmleri genelde seyretmiyorum. Senden Önce Ben'e mutlaka bakacağım.

      Sil