16 Mart 2016 Çarşamba

Çok Hayal Kuran Çocuk Kitabının Yorumu

Merhabalar

Yine bir çocuk kitabı tanıtımı ile karşı karşıyayım sizlerle.

Yazılarımı takip edenler kitaplara olan düşkünlüğümün farkındadır. Kitap sevgisini çocuklarıma her fırsatta aşılıyorum. Onlarında artık benim kadar sevdiğini düşünüyorum.

Her akşam yatmadan önce altı yaşındaki oğlum "Anne kitap okuyalım" diyor. Onun bu isteği beni sürekli kitap almaya teşvik ediyor.

Oğluma okuyacağım kitaplarda oldukça seçici ve hassas davranıyorum ve paylaşımları bu yönde yapıyorum.

son aldığım kitap Çok Hayal Kuran Çocuk oldu.

Elma Yayın Evinden çıkan Çok hayal Kuran Çocuk, okul öncesi kitap katogeresinde. ,Kitabın adından anlaşıldığı gibi konumuz hayal kuran bir çocuğa ait.

Yıldızlar, güneş ve ayla konuşmayı dileyen Çok Hayal Kuran Çocuk, uykusunda ona eşlik eden bir hayal perisi ile tanışması ile başlıyor.


Çok Hayal Kuran Çocuk hayal perisi ile bulutlara, oradan kutuplara, denizleri aşıp, göçmen kuşları ve kırlangıçları görerek, Atlas Okyanusu'nu görüyor.

Okyanusta  geziyor.

Güneşe gülümsüyor.

Piramitlere hayran kalıyor.

Yağmur bulutlarını uyardı ve gece olunca sonunda ayla tanıştı ve sohbet etme fırsatı yakaladı.

Uyandığında tüm gördüklerini unutmamak için defterine yazdı.

Hayallerimiz sabah uyanmamızla son buluyor.

Ben okurken ve oğlumun yüzene bakıyor ve ne kadar eğlendiğini görebiliyorum.
Son derece güzel yazılmış, anlatılmış ve resmedilmiş bir kitap.

Kitap şu an çocuk kitapları bölümünde çok satanlarda. Kitabımızı birde oyuncu anne Şermin Çarkacı yazınca ilgi ve beklenti büyük oluyor

Ben koca yetişkin olduğum halde hayal kurmaktan vazgeçemiyorum.

Çocuklarımızın hayal dünyasına bir şeyler daha katmak isterseniz, lütfen lütfen çocuklarınıza kitap okuyun.  Küçük yaşta verilen her bilgi, ileride size meyvelerini geri verecektir.

Bu kitabı almanızı tavsiye ediyorum.

Sevgiyle kalın.

Çok Hayal Kuran Çocuk'un fiyatını merak edenler için... 16 TL 

3 yorum :

  1. Henüz bir çocuğum olmamasına rağmen şermin çarkacı'nın kitaplarını çok seviyorum.Çocuklara yaklaşımı hayal dünyalarını geliştirmeye yönelik yaptığı oyunlar oldukça güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Her kitabını aldım ve oğluma okudum. Çok güzel kitapları var. Beğendinize çok sevindim.

      Sil
  2. Güzel bir kitapmış. ''hayal kurma bilgiden daha önemlidir'' demiş bir düşünür. Çok teşekkürler Elmas.

    YanıtlaSil