29 Mart 2016 Salı

Kendi Tablonu Tasarlamaya Ne Dersiniz?

Brooklyn Bridge Tablo

Merhabalar

Bugün size kendi çekmiş olduğunuz  fotoğrafları tabloya dönüştürebileceğeniz, ayrıca değişik  seçeneklerle de hazırlanmış  güzel bir  siteden bahsedeceğim.

Birçoğumuz hemen hemen tüm internet işlemlerimizi akıllı telefonlarımız sayesinde yapıyoruz. Telefonlarımız elimiz ayağımız gibi  olmaya başladı.

Helede işin içinde birde görsellik  ve bunu kalıcı kılmak varsa, gördüklerimizi hemen resmetmek ve paylaşmak istiyoruz.

Ben biraz daha  farklı boyutta, farklı bakış acılarından  fotoğraf çekmeye çalışıyorum. Amatörlikten sıyrılıp, profesyonelliğe gitmek için çabalıyorum. Fotoğraf çekmek benim için bir  tutku. Bir hobi.

Peki çektiğiniz her  fotoğraf sizin için bir önem ve değer kazanıyor. Çünkü siz resmediyorsunuz. 

Fotoğraflarınız dahada kalıcı olsun istemez misiniz? O zaman kendi fotoğraflarınızı kullanacağınız ve bir  Kanvas tablo olarak evinizin bir köşesinde durmasını istediğinizi duyar gibiyim.

O zaman kendi kanvas tablonu sen tasarla.

Kendi fotoğraflarınızın olduğu bir kanvas tablo dışında, Tablo galerisinden de farklı kategoride sıralanmış yüzlerce çeşit tablo arasından zevkinize hitap edecek bir tabloya sahip olabilirsiniz.

Ben hemen kendim için bir tane seçtim ve aldım. Henüz nereye asacağım konusunda karar  vermiş  değilim. Sürekli bakacağım bir yerde olmasına özen gösteriyor olacağım.

tabloda da 50 TL üstü alışverişlerinizde kargo bedava. Ayrıca anlaşmalı kredi kartlarına da taksit seçeneği mevcut.
Tabloda ayrıca  %100 memnuniyet garantisi sunmakta olup 7 gün içerisinde sözleşmeden cayma hakkını göz önünde bulundurarak iade etme hakkını size sunmaktadır.

Sizde bir inceleme yaparsanız, bol seçenekli fotoğraflardan birine sahip olabilirsiniz

Detaylı bilgi  için  tabloda.com Tabloda.com

Sevgiler...

2 yorum :

  1. kesinlikle harika bir yer bende bugün bloğa yazmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim. Seçenekleri çok fazla. Mutlaka aradığın tarzda bir şeyler bulabiliyorsun. Sevgiler

      Sil