26 Mayıs 2016 Perşembe

Benim Oğlum Bir Efe Olmuş


Merhabalar 

Bugün gururu, duygulu, mutlu anlar geçirdim. 

Oğlum okul öncesi eğitimini yıl sonu gösterisi yaparak tamamladı ve katılım belgesi (bir nevi diploma da diyebiliriz) aldı. 

Gözlerim dolu, kalbim pır pır seyrettim can paremi. 

Okul öncesi dört sınıf  o kadar güzel hazırlıklar yapmışlar ki bize dolu dolu iki saat yaşattılar. 

O küçük bedenler gerçekten emek vererek çalışmış, güzel şiirler, türküler ve foklar oyunlarını sergilediler. 

Benim oğlum efelerin efesi olmuştu ve her döndüğünde Haydi Efe diye bağırdı. 



Tüm çocuklar birbirlerinden güzel, tüm anne ve babalar heyecanlıydı. 



Finalde çocuklarımız cübbelerini giyip, keplerini attılar. 


Onuncu yıl Marşımız ile günümüz son bulmuş oldu.




Şimdi çocuklar çok şanslıyken, biz  velilerde bir o kadar şanslıyız. Bu kadar güzel organizasyonları seyretme şansını yakalayabiliyoruz. 

Hafızıma, bilinç altıma yeniden güzel anılar depoladım. mutlu bir gün geçirdim. 

Emeği geçen tüm öğretim üyelerine Küçükköy Kız Meslek Lisesi Uygulamalı Ana Okulu yetkililerine, oğlumun öğretmeni Çimen Hanım'a teşekkürler. 

Oğlumun üniversiteden mezun olduğu günleri görmek diliyorum. 

3 yorum :

  1. Allah bağışlasın, çok şirin olmuş, efeler candır =) blog keşfinden geliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil