9 Mayıs 2016 Pazartesi

Çocuk Eğitiminde 100 Temel Kural

Yazıma "Her çocuk özeldir" diyerek başlıyorum bende.

Kitap aşığı olarak yorumlayacağım ilk kitap sitemizde Timaş Yayınları'ndan basımı ve satışı gerçekleşen şu an en çok satanlarda olan Adem Güneş'e ait Çocuk Eğitiminde 100  Temel Kural adlı kitap olacaktır.

Hangimiz çocuğumuzu yanlış yetiştirmek isteriz? İstemeyiz elbette. Fark etmeden yapmış olduğumuz o kadar basit hatalar var ki, bazen anlayamıyoruz. Ben kendimi çok okuyan, elimden geldiği kadar mantıklı ve düzgün cevaplar vermeye çalışan bir anne olarak görürdüm. Ta ki bu kitaptaki yazıları okuyuncaya kadar. Her bir sayfada bazen “Aaaa bak bunu bundan yapmış.  Aaaaa ben demek böyle yaparak yanlış yapıyor muşum?”

Timaş Yayın Gurubu' un kitaplarını ilk gördüğümde elime alıp incelediğim ilk kitap Çocuk Eğitiminde 100  Temel Kural kitabı oldu ve ertesi gün hemen okumaya başladım.  Kitabı bitireli uzun bir zaman oldu ve başka değerli bir anneye okunması için ödünç verildi. Oradan gelince de başka bir anneye verilecek. Bu kitap sadece anneler için değil, babalar içinde geçerli. Onlarda mutlaka okumalı. Bir çocuk anneden sevgiyi, babadan da güveni alır. Bunu unutmamak gerekir.

Kitapla ilgili detay vermekten kaçınıyorum. Çünkü okumanızı istiyorum.

Bana ilginç gelen bir kaç sayfayı sizinle paylaşmak ve ne kadar faydalı ve eğitici olduğunu göstermek istiyorum.

100 Temel kuraldan oluşan bence ebeveyn eğitmeni bu kitap, mutlak ve mutlak okunmalı. Çocuklarınızın hangi duygularla büyüdüğünü öğrenmeliyiz.

Okuyanlar olursa bana yorumlarını bırakırsa çokkkk sevinirim.

Şimdiden teşekkürler

Hoş çakalın
Unutmayın...
Çocuk sevildiği kadar sevebilir.

adem günes.jpg


Adem Günes.jpg

Adem Günes.jpg

Adem Gunes.jpg

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder