16 Ağustos 2016 Salı

Olay Total Effects Yüz Yıkama Jeli 150 ml

Merhabalar

Son üç haftadır kullandığım ve kendisinden aşırı memnun kaldığım bir yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum.

Olay Total Effects Yüz Yıkama Jeli

İlk önce ürünü nasıl aldığımdan bahsedeyim. Kozmetik dükkanının  önünden geçerken sürekli kullandığım sıvı sabunun indirimine girdiğini gördüğümde sıvı sabunları atın almış giderken kasada bulunan yüz yıkama kellerini gördüm ve incelmeye baladım. Sonra almaktan vazgeçtiğim anda satış personeli bayan ürünün % 50 indirimde olduğunu ve kesinlikle almamı ve çok memnun kalacağımı söyledi ve arkasın da bana dua edeceksiniz demeyi de unutmadı. Bu kadar iddialı konuşması beni bir anda etkiledi ve ürünü 10 TL'ye satın aldım. Bana ürünle ilgili söylediği tek önemli detay cilt rengini dengelediğini söylemesiydi.

Ben karma bir cilt tipine sahibiyim. T bölgem özellikle burun kenarlarım yağlı  ve yanaklarımın alt kısımları hafif kabarık ve kızarık.

Üç haftadır düzenli şekilde her akşam yatmadan önce ürünü kullanarak yüzümü yıkıyorum ve bir haftadan sonra yüzümde kızımın da fark ettiği değişiklikler gözle görülür şekilde başlamış oldu.

Neler mi? En önemlisi iki kaşımın arasında olan kırışıklık izi hafifledi. Yüzümün tüm bölgesinde eşit bir renk tonu var. Yüzümde aydınlık veren bir ışıltı ve pürüzsüzlük oluştu. Kızım benim fondöten kullanmadığımı bildiği halde, yüzümde fondöten olduğunu zannetti.
Yüz yıkama jeli, jel olmaktan ziyade krem şeklinde ve içinde minik parçacıklar mevcut. Fazla köpürme beklemeyin, köpürmüyor. Yüzünüzü yıkarken bile yumuşaklığı hissedebiliyorsunuz. Ayrıca çok güzel kokuyor. Zaman zaman kullandığım yüz yıka jelleri oldu. Beğendiklerim  de vardı, beğenmediklerim de.  Olay Total Effects Yüz Yıkama Jeli şu an için best ürünüm.
Yıkama sonrası yüzümde kuruma hissetmiyorum ama geceleri kullandığım serumla takviye yapıyorum.

Yüzümde ve ellerimde kalan ürünün kokusunu gerçekten güzel.

Benim için artı bir özelliği yaşlanma karşıtı bir ürün olması. Eee malum yaş ilerledikçe bu tarz ürünler denemekte fayda var:)

Yorumlarım ve deneyimlerin tamamen benim görüşlerimle alakalı. Farklı bir cilt tipinde farklı reaksiyonlar gösterebilir. Lütfen her ne olursa olsun kullandığınız ürünleri deneyerek ve test ederek alınız.

Memnun kaldığım bu ürünü size anlatmadan edemedim. Deneyen veya test eden varsa yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Haftaya yeniden görüşmek dileğiyle.
Ürün Detayı:
Olay Total Effects Yüz Yıkama Jeli 150 ml
Total Effects Yüz Yıkama Jeli, yüzünüzü temizlerken yaşlanmanın 7 işareti ile savaşır.
• İnce çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltır.

• Derinlemesine temizleyerek gözeneklerin görünümünü azaltır.
• Cildi arındırarak yeni hücrelerin yüzeye çıkmasını sağlar.
• Cilt dokusunu iyileştirir.
• Cilt rengini dengeler.
• Cildin matlığını gidererek yüzünüze sağlıklı bir ışıltı verir.
• Cildi nemlendirir ve yumuşatır.

3 yorum :

  1. Fiyatı çok uygunmuş,şaşırdım valla :)

    YanıtlaSil
  2. 10 tl hiçbişey değil yani elimdekinler biterse bende bakarım :)

    YanıtlaSil