18 Ağustos 2016 Perşembe

Öyle Bir Düşünce...

Öyle Bir Düşünce...

Seninle muhabbet etmek istiyorum.
Ayaklarımı bacaklarının arasına soksam ve sana doyasıya baksam.
Göğsünden yayılan sıcak teninin kokusunu içime çeksem.
Senin yanında huzur bulsam yine.
Seninleyken hayat bana duruyor sanki. Sadece biz varmışız gibi.
Geçmiş yok oluyor ve o an donup kalıyor.
Kendimi güçlü hissediyorum yanında.
Bir kadın bir erkekten en çok ne bekler biliyor musun?
Güç. İşte o erkeğin varlığı kadını güçlendirir.

Sahiplenilmek güzeldir.

Çenem düştü yine dimi:))))

Yine böyle çok konuşuyordum ya ben senin yanında, elini ağzımla kapattın ve sonra beni öptün. Nefesim kesilmişti o an.
Sen anlamadın. Şimdi itiraf ediyorum neler hissettiğimi.
Artık biliyorsun beni öptüğünde bana neler olduğunu.
Gözlerimin içine bakarak öptün ya beni.
Şimdi de aynısını yeniden yapar mısın?

Kendimle ne çok konuşuyorum ben böyle.
Ne kadar zaman geçmiş.
Yine dalıp gitmişim geçmişe. 

Ben senin bana baktığın gibi bakıyorum kendime.
Sonra seni görüyorum gözlerimde.
Gördüğüm yüz çok hoşuma gidiyor ve utanıyorum hemen.
Çocuklar gibiyim seninle. Sen benim içinde. 
Görsen bak şimdi beni yanaklarım kızardı yine.

Karnımda bir sancı, kalbimde ritim bozukluğu.
Doktor çare değil biliyorum. Sensin benim  çarem.

Şimdi yine hafta sonu.
Yine yalnız kaldım yanlızlığımla. 
Dün garip bir şekilde sesini de duydum.
Sanki hayat bana bir yerlerden göz kırpar gibi. Seni çıkarıyor karşıma.
İçimdeki özlem hafiflesin diye olabilir mi?

Ne çok anlatasım varmış. Kaleme işliyorum seni. Kağıda döküyorum.

Hasrete sardım seni. 

Bazen içimde neler oluyor bilmiyorum.
Anlayamadığım, adını bir türlü çıkaramadığım bir hüzün ve tutku beliriyor.
Bu senden mi kaynaklanıyor, yoksa benim duygusallığım o on çığlık çığlığa bağırıyor.
Garip bir durum bu.
Susmadan konuşasım var.
Sustur beni.
Bir şarkısın içimde seni mırıldanıyorum.

Evet dediğin gibiymiş "Ölümsüz aşklar filmlerde ve şarkılarda değilmiş sadece."

2 yorum :