2 Haziran 2017 Cuma

Mutlibi İle Gelen Kocaman Bir Mutluluk





Merhabalar 

Bugün benim için özel yerleri olan bitkilerden bahsetmek istiyorum. 

Çocukluğumdan beri çiçek yetiştirmeyi çok severim. Bir zamanlar upuzun sarmaşıklarım vardı, sonrasında menekşelere merak salmıştım. Onlardan vazgeçip bulduğum tüm yaprakları biriktirip kurutmaya başladım. 

Gençliğimde dua çiçeğiyle devam etmiştim. 

Zamana göre laleler diker, sümbül yetiştirir onların büyümesini izlerim. 

Anneme göre bizim evimizde  çiçek yetişmiyor dese de ben inat ederek çiçek bakmaya devam ediyorum. 

Evde odamda, balkonda, iş yerinde masamda mutlaka çiçeklerim vardır.
Geçenlerde yurt dışından skulent tohumu bile aldım. Tohumlarım duruyor ve henüz üretim aşamasına geçemedim. Olsun... Yapacağım inşallah. 

Geçenlerde çok güzel bir anneler günü hediyesi aldım. 

Mutlubi.com'dan bana gelen yaz bahçesi Teraryumum beni tanımadan bana uygun bir hediyeydi. 

Bayıldım:)))))) 

Bağ bahçe, çiçek böcek deniz, göl ne varsa seven ben için teraryumum biçilmiş kaftan gibiydi.

Son zamanlarda en büyük favorim kaktüsgillerin her bir çeşidi.

Şu an kitaplarımın arasında duran yaz bahçemle aşk yaşıyorum. Gidip dokunuyor, sakın solmayın diyorum. 

Ben şimdi bunu soldurmadan nasıl bakarım diye düşünürken mutubi.com ekibi onuda düşünmüş ve paketin içine birde bakım talimatı bırakmış:) 



Sevdiklerimize hediye almak isterken ilk aklımıza çiçekler gelmez mi? Sevgimizden sevdiğimize güzel ve anlamlı bir hediyedir bence çiçekler. Sizde mutlubi'nun zengin yelpazesinden yararlanabilirsiniz. Orkideden teraryuma kadar pek çok özel tasarım çiçekler sizleri bekliyor. Başarı, sağlık veya sadece hatırlama amaçlı hediyeler için  mutlubi'yi  incelemenizi öneririm. 



Üstelik size özel %15 indirim kodumuzda var: elmaspiriltilari

Bu kodu 2017 sonuna kadar kullanabilirsiniz:) 

Sevgiler

Elmas




10 yorum :

  1. bende son dönemde bayılıyorum bu teraryumlara gerçekten çok şık ve güzel görünüyorlar,siteye bir göz atacağım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)) Bakımı en kolay olan çiçeklerden. Görüntüleri de harika. Sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel hayran kaldım :)
    Bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kendilerine hayran bırakıyorlar. Sizinde olsun inşallah

      Sil
  3. Ahhhh şu yeşilliğin güzelliğine bakar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Capcanlı görüntüsü insanın içini ısıtıyor. Sevgiler:))

      Sil
  4. Özgün ürünleri var, hoşuma gitti. Özellikle hediye olarak güzel bir alternatif oldu benim için. Yazıda mutlubi.com da verdiğiniz linkte küçük bir sıkıntı var siteye geçiş yapılamıyor o yüzden, kontrol edersiniz. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Hepsi çok güzeller. Link kopmuş. Hemen düzelttim. Teşekkür ederim uyardığın için. Sevgiler:))

      Sil
  5. Elmas'cım Teraryumları ben de çok seviyorum. Şimdiye kadar birkaç kez satın aldım ancak uzun süreli yaşatmayı başaramadım. Senin evine huzur getirsinler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Aslında alışsan bakım istemeden yetişip büyüyeceğini görebilirsin. Belki sonradan yeniden deneyebilirsin:))

      Sil