14 Haziran 2017 Çarşamba

Pakolino Aktivite Kutuları



Merhabalar

Bugün çocuklar için eğlenceli, eğitici, güzel vakit geçirilebilecek bir oyun kutusundan bahsetmek istiyorum

Pakolino Aktivite Kutuları3-7 yaş arası çocuklar için tasarlanan eğitici ve eğlenceli aktivite kutularıdır. 3 aktivite için gerekli tüm malzemeler ve tema dergisi kutunun içerisinde yer alır.

Hafta sonu yeğenlerim genelde oturmaya gelirler.  Azra, Sedat, Berke üçü bir araya gelince kiminin elinde tablet, kiminin elinde telefon ya video seyreder, ya da bilgisayardan oyun oynarlar.

Yine baktım bu hafta sonu da aynı şekildeler, ellerinden cihazları almak, onları biraz da farklı bir alana uzaklaştırmak için Pakolino aktivite kutusunu çıkardım.

“Hadi bakalım, gizli bir göreviniz var iş başına.” dedim

Bir heyecanla hemen toplandılar masanın başına.

Kutuyu açtıkça içinden çıkanları merak ederek başladılar yapmaya.
Kutunun içinde üç adet zarf vardı.

  • İlk zarfımız Periskop yapımı
  • İkinci zarfımız İpucu avı
  • Üçüncü zarfımız Ajan çantası yapımı



Biraz zarfları anlatayım: Her zarfın içinde oyunun nasıl oynanabileceği oyun kuralları ve oyun ile ilgili tüm elemanlar hazır ve poşetlenmiş şekilde hazır bulunuyor. Son dere açıklayıcı bilgilerle çocuklar oyuna başlıyor ve kısa sürede zarflar tek tek tamamlanıyor.




Bizim Gizli görev kutumuz, periskop yapımı ile başladı, ipucu avı ile devam etti ve Ajan Çantası ile son boldu.

En eğlendikleri oyun ipucu avı oldu. Sedat dedektif olurken, Berke onun yardımcısı olarak koştururken,  Azra'da ipuçlarını sakladı. Bir ara baktım benim ensemde de bir ipucu gizlenmiş. Çocuklar ortalıkta koşuştururken annem gelin bir şeyler yiyin diye söyleniyor, aç kaldılar diye üzülürken, ben çocuklara gülüyordum.ü



Onlarda kendilerine gülüyorlardı. “Hala bu oyun çok güzel.” deyip durdular.

İşlem tamamlandı ve annem, ben ve çocuklar başarımıza parmak kaldırdıkJ Bu kutu tamamlandıktan sonra evde daha önce yapılmış olan diğer bir kutuyu da onların eline teslim ettim. Dünya Kaşifi Aktivite Kutusu ama onu tamamlanmadan yeğenlerin evlerine gittiler.


Bir sonraki hafta çözülmesi gereken yeni bir oyunumuz şimdiden hazır olmuş oldu.


Bir sonraki hafta çözülmesi gereken yeni bir oyunumuz şimdiden hazır olmuş oldu.
Onların eğlenmesi, bir saat eğlenceli vakit geçirmesi, hele de telefon ve tabletlerden uzak kalması benim için ayrı bir keyif oldu.

Sizde benim gibi çocukların biraz da olsa tablet ve telefonlardan uzaklaşmasını isterseniz, farklı çözüm yolları bulabilir. Pakolino Aktivite kutularına bakabilirsiniz.

Sevgiler

Elmas


4 yorum :

  1. bu kutuyu seviyorum çok eğlendirici çoçuklar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Uzun bir süre onları oyalıyor ve beyinlerini çalıştırtıyor.

      Sil
  2. kesinlikle hem eğlenceli hem eğitici bir etkinlik olmuş , ne güzel çocuklarla olmak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle gerçekten:))) ben de oynarken çok eğleniyorum. Çocukla çocuk olmak kadar keyifli bir şey yok.

      Sil