1 Haziran 2017 Perşembe

Kusursuz Hayatlar Kitap Yorumu



Uzun zamandır okumayı ertelediğim Kusursuz Hayatlar kitap yorumu ile merhaba

İlk önce Kusursuz Hayatlar iki kadın yazar tarafından yazılmış ve yine iki kadın karakter arasında geçen sıcak bir roman.

Casey ile Rachel birbirinden tamamen farklı çok yakın eski iki arkadaştır. 

Casey Emy ödüllü popüler bir televizyoncuyken, Rachel üç kız çocuğu olan üniversite eğitimini yarıda bırakan iyi bir eştir. 

Kime göre Peki?

Her iki kız arkadaş birbirine baktıklarında kusursuz hayatı yaşadıklarını zanneder taki yıllar sonra düzenlenen yirminci mezunlar gününde içtikleri o parlak mor shuta kadar.

Ertesi sabah uyandıklarında her şey bambaşka olur.

Casey ile Rachel’in bedenleri yer değiştirir. 

Casey hep özlemini çektiği aile yaşamına direk dalarken, Rachel kendini birden televizyon dünyasının içinde bulur. 

Hamile kaldığı için üniversiteyi tamamlayamayan Rachel kendi ile yarışmaya başlar. 

Kendinden başkasını pek düşünmeyen Casey çiş kaka ve ergen sorunları ile uğraşmaya başlar. 

Bu arada bir kenara köşeye atılmış iki erkek de vardır. John ile Charlie. 

İki arkadaş beden değiştirdikten sonra neleri fark edeceklerdir? Birçok şeyi diyebilirim.

Kitap kişisel gelişim niteliğinde ve farkındalığı artıran bir roman. Varlıklarımızın ne denli önemli olduğunu ama bizim görmek için çaba sarf etmediğimizi vurguluyor.

Bulundukları bedenlere ve yaşamlarına alışmaya başlayan iki kız arkadaşı neler bekliyor? 

Ben merak içinde sayfaları devirdim. Beğendim mi? Evet. Birbirine sadık iki arkadaşın güzel dostluğunu okudum. 

Seven bir kocanın sabırla beklediğini gördüm. 

İlgi bekleyen iki kız çocuğunun güzel gülüşlerine şahit oldum. 

Mutsuz bir kadının mutlu olmak için nelerin arkasına sığındığını gözlemledim.


Otuz sekiz yaşlarında İki farklı kadın, iki farklı yaşam, iki farklı bedende iki ayrı ruh... 

Ben Casey' daha çok yakın bulurken, Rachel bazen çok bencil davrandığı için kınadım.

Birbirinden tamamen farklı çok yakın eski iki arkadaş olan Casey ile Rachel birbirlerini tanımayı öğreniyorlar mı? Devamı kitapta:)

Sevgiler 

Elmas

4 yorum :

  1. Kitap okuyanlara ayrı bir sarılasım var. Hemen takibe aldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Hahaha. Ne güzel bir yorum. Sarılalım:)) Hoşgeldiniz bloguma. Sevgiler

      Sil
  2. Okuyacağım, ilgi çekici bir konusu varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın canım. Aslında senin tarzına hitap eden bir roman. Rahatlıkla okuyabilirsin ve seversinde

      Sil