9 Eylül 2020 Çarşamba

Zor Olsa Da Hayat Devam Ediyor





Merhabalar 

Hayat gerçekten zor. Ama zor olsa da kitapta da denildiği gibi devam ediyor. 

Bazen çok zor, bazen çok acılı. 

Kişisel gelişim kitaplarına bazen çok sıcak bakmam. Bazen senin bakış açın bu ama ben buna uymak istemiyorum diyebilirim. 

Kendi hatamı veya doğrumu tecrübe ederek aşmak, bulmak benim görüşüm.

Rövşen Bey'in olaylara yaklaşım tarzını ve yazım delini sevdim. Bolca da hayattan kesitlere yer vermesi beni ayrıca daha da çok sevindir. Altını çizeceğim çok da alıntı verdi bana. 

Benden de size bir kaç alıntı:



“Başarılı insanlar her şeyde iyi yönleri bulmaya çalışır. Onlar her durumda her zaman olumlu yönleri görürler. Karşılaştıkları başarısızlıklarının ve problemlerin büyüklüğüne rağmen yine de başlarına gelenlerde ders çıkarır zira onlar her başarısızlığın kendilerini büyük başarıya yaklaştıran kusursuz planın bir parçası olduğuna inanırlar.”

“Haklı olduğun halde herkes seni haksız olmakla itham ediyor diye haksız olmazsın. Haksız olduğun halde herkesin senin haklı olduğunu iddia etmesiyle haklı olmazsın. Çünkü gerçek biriciktir. “

“Hayatta sürünenlerden olmamak için mutlaka pozitif bakış açısına sahip olmalısınız. Bunu için her şeyin en güzel tarafını ve sizin için faydalı olabilecek en üstün amaçları arayıp bulun! İyimser ile kötümserin arasındaki fark buradadır. “

6 yorum :

  1. okumadım bu yazarı daha okuyum bari garik :)

    YanıtlaSil
  2. aynen hayat zor ama bizde kolay değiliz ;)

    YanıtlaSil
  3. Alıntılar umut aşılıyor. Ama tabi ki kişiden kişiye değişir. Çünkü irade ve mizaç farklılık gösterir.

    YanıtlaSil
  4. Kişisel gelişim kitaplarına ben de mesafeliyim. Sanki bir mucizeye inandırmaya çalışıyorlar bizi.

    YanıtlaSil
  5. Bence de pozitif olmak ve olumlu düşünmek çok önemli hayat devam ediyor. Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil