15 Mart 2021 Pazartesi

Büyü Ve Kan Kitap Yorumu


"İşimiz her zaman bizim için önemli olacak. Ama benim kalbimin tek sahibi sensin, Wadsworth. Ne olursa olsun. Bunu benden ancak ölüm alabilir. O zaman bile aşkını yanımda tutmak için her parçamla savaşacağım. Şimdi ve sonsuza dek."

Merhabalar 

Büyü ve Kan’ı bitirmeye az kalmışken serinin son kitabının yakında çıkacağını öğrenince çok sevindim. Bu seriyi,  Thomas  ve Audrey Rose ikilisini çok sevsemde son kitapta  Audrey Rose bolca sinir oldum. 

Gizli anlaşmalar yapması ve Thomas’ı saf dışı etmesi beni sinir etti. 

İkili Jonathan amcaları ile birlikte Amerika’ya gitmek için çıktıkları gemi yolculuğunda yolcuların daha iyi vakit geçirmelerini sağlamak için gemide Ay Işığı Karnavalı düzenlenmiştir. Ama karnavalın ilk gecesinde çok kötü bir cinayetle karşılaşmaya başlarlar ve bu cinayetler yolculuğun bitimine, katilin bulunmasına kadar hep sürer. 

Bizim süper ikili yine titizlikle kurbanları incelemeye, delilleri toplamaya başlar. Audrey Rose kendine göre haklı sebepleri olmasından dolayı karnaval patronu Mephisto ile bir anlaşmaya girişir. Ve bu anlaşma ile birlikte hem kendi iç dünyası ile ilgili inişler çıkışlar yaşarken Thomas’ı da geri plana atar. 
Son kitapta Rose kızdım, kızdım, kızdım. Thomas gibi kuralsız, saf sevgi ile bağlı bir yakışıklıya haksızlık etti. Doğrusunu buldu ama bunca gelgit de neyin nesiydi? 

Bir gemi dolusu yolcu ve sirk personelin bulunduğu bir yerde katil nasıl bulunur?
İşte o zaman romanı okumalı… 

Yazarın romanlarını seviyorum. Olay örgüsü o kadar güzel, betimlemeler yerli yerine harika oturuyor ki bir an sizde o gemide o karnavalda kendinizi buluyorsunuz. Cinayet yerlerini, otopsileri kendi gözümden izliyor gibi seyrettim Okumadım yaşadım gibi.  

Bu tarzda yazılmış gerilim tarzı romanları seviyorum. Sizde seviyorsanız bu seriye bir şans verin derim. 

Şimdi bakalım kahramanlarımız dördüncü kitapta bakalım neler yapmışlar. 

Küçük bir not: Mephisto çok gizemliydi ve onu ayrı bir romanda okumak isterdim.


 

5 yorum :

  1. Böyle kitapları hiç okuyamadım nedense, yine de tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ooooo uyar bu iyimiş pekuuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  4. Selam, uzun zamandır blogunuzda yazmıyor görünüyorsunuz, nasılsınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İyiyim, sizde iyisinizdir umarım. Yazamıyorum, okuyamıyorum da. Başka meşguliyetlerim var ve onlar kafamı çok dolduruyor. Ama silkelenip geri geleceğim. Çok teşekkür ederim.

      Sil