24 Ocak 2015 Cumartesi

Küçük Prens, Berke, Ben Ve Instagram


İnstagram takipleşmek ve paylaşmak adına yapılmış bence süper bir uygulama. 
 
Bende sürekli kullananlardanım. 

Paylaşabileceğim her anın güzellikleri fotoğraflayıp instagrama yüklerim. Benim gördüklerimi başka gözlerde görsün isterim.

Kim olduklarını bilmediğim dünyanın farklı yerlerinden paylaşmış fotoğraflara bakmak çok keyif verici benim için.


Okuduğum kitapları sürekli paylaşıyorum. Paylaşıyorum ki, okuma oranımız yükselsin daha çok bilgilenelim. Kitap sevgisini tadalım. Başka kitaplar hakkında bilgi edinelim.

Instagram sayesinde kitap  sevdalısı bir kaç kişi ile tanıştım ve sürekli takip halindeyim.

Ne çok kitap seven varmış benim gibi.Gördüklerim karşısında çok mutlu oluyorum.

Artık okumak isteyebileciğim kitaplarımı instagramda takip ettiiğim kişilerden seçer oldum.

Kırmız Pazartesi'yi ve Piruze'yi instagramda görüp ukudum. Ve çok çok beğendim.

Son günlerde aldığım bir çok kitabı gören arkadaşım bana "Ayaklı kütüphane oldun sen." demeye başladı.

İki gün önce oğluma aldığım Küçük Prens romanının fotoğrafını da paylaştığımda. fotoğrafım hem bir sayfada yarışmaya katıldı, hemde başka bir sayfada beğeniye sunuldu.

Güzel hissettirdi beni o anda kendimi. 

Birilerine ilham vermek, örnek gösterilmek çok güzel:)))

Küçük Prens'i henüz okumaya başlamadık Berke'yle ama ilk sırada okunmasını bekliyor.

Küçük Prens'in maceraları hem büyüklere, hem küçüklere göre sanki. Çocukluğumuzun kitabı. 

Roman Şu an Can Yayınları'dan çok satanlarda ve sürekli mağazalarda yok satıyor. Türkçe çeviri Cemal Süreya ve Tomris Uyar olunca tadında da yenmez şekilde satışta. 

Ben mağazalarda bulamadığımdan dolayı kitapyurdu'ndan sipariş ettim ve bir kaç gün gelmesini bekledim.

Hadi, Küçük Prens'in küçüklüğünde ve maceralarında kaybolalım:)))


Hoşça git,” dedi tilki. “Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez.” Küçük Prens unutmamak için tekrarladı: “Gerçeğin mayası gözle görülmez.”

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder