10 Ocak 2015 Cumartesi

Yaşasın Benimde Artık Bir Dövmem Var:=)))

Uzun zamandır yapmak isteyip bazen cesaret edemeyip, bazen günah deyip vazgeçip, bazen nereye yaptırmak istediğimle ilgili kararsız kaldıktan sonra  bazen de annem ve etrafındakilere ne diye düşünür diye düşünmekten sıyrıldım ve sonunda dövmemi yaptırdım.

2014 yılının son günü 31 Aralık'ta eşim bana sürpriz yaptı ve yeni yıl hediyesi olarak arkadaşı bizim evimizde hem eşime, hemde bana dövme yaptı.

Yaşasın!!!!! Çok güzel oldu.

Dövmemi boynuma yaptırmak, ayın hilal halinin görüntüsünün içine çocuklarımın adını yazdırmak istiyordum fakat fikrimi değiştirdim.

Instagram'da takip ettiğim #dovmesanati'nda gördüğüm modeli yaptırmak ve bileğimde daha güzel olacağını düşünerek, beliğimde yaptırmaya karar kıldım.

Dövme yaptırmak acıtıyormuş ama dayanmayacak kadar değil. Eğer benim gibi acıya dayanıklıysanız kolay atlatıyorsunuz. Yaklaşık yarım saat sonra bileğim kızarmış ve dövmem tamamlanmış oldu.

Artık benimle ölüme kadar gidecek olan bir model bileğimde benimle yaşamaya başladı.

Garip hissettim kendimi o akşam ve dövmenin sürekli bileğimde nasıl durduğunu düşündüm, durdum. Bir ara sevmedim ben bunu dedim içimden kendime.

Şimdi on gün gibi bir zaman geçti, kızarıklık ve kabartı geçti, kabuk tuttu ve derimin içine iyice işlenmiş oldu.

Bence çok da güzel oldu.

Dövme yaptırmak bir hastalık gibiymiş, bir yaptırdıktan sonra yeniden başka bir yere yaptırmak istiyormuşun. İkinci bir dövme yaptırabilirim belki ayak bileğime bir kaç pati modeli.

Yaptırmak isteyen varsa, içinde kalmasın hevesi. Yaptırsın biran önce.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder