27 Ocak 2015 Salı

Minik Şef Berke




Yarı yıl tatili başlamış oldu. Benim oğlumda sembolik karnesini aldı. 

Yarıyıl tatillinde neler yaparız, Berke ile nasıl güzel vakit geçiririz düşüncesiyle başladım internette araştırma yapmaya. 




Tamda istediğim gibi bir etkinlik buldum. Yemek yapmak ve mutfak gereçleri meraklısı oğlum için, pizza yapımı. Hemen rezervasyonumu yaptırdım ve o akşam gideceğimiz yeri Berke'ye ballandırarak anlattım. Berke acayip heyecanlanmıştı. Bakalım nasıl geçecekti?





Pazar günü Kanyon Makro Center Mutfak Atölyesindeydik. Oğlumla beraber toplam sekiz çocuk pizza ve limonata yapmak için hazırdı. Önlüklerimiz giydirildi, şapkalarımız takıldı, pizza hamurlarımız hazırlandı ve minik şefler pizza yapmaya hazırdı. 




 

Şefimiz çocuklara kendisini tanıttıktan ve çocukların ismini öğrendikten sonra, pizzaların nasıl yapılacağı ile bilgileri verdikten sonra her bir çocukla tek tek ilgilenip pizza yapmasına yardımcı oldu. Hamurlar şekillendi, sos, sucuk, sosisler konuldu, yüzlerde oluşan kocaman gülümsemelerle birlikte pizzalar pişirilmek üzere fırına atıldı. 





Mutfakta mis gibi pizza kokusu.

Pizzalarımız pişerken, narlı taze zencefilli mis gibi bir limonata da hazırlandı çocuklar tarafından. 

Şİmdi yeme zamanı.

Hep ben oğluma yemek yapıyorum bu sefer o bana yaptı. Mis gibi kokan oğlumun pizzasını beraber bir güzel götürdük. Limonatamızıda içtik. Çok çok çok eğlendik. Berkem çok mutlu oldu. Yüzünden gülücük hiç eksik olmadı. 

 
Emeği geçen herkese teşekkür ettik. Şefimizin elini sıktık ve oğlum şefimizden kocaman bir öpücük alarak mutfak atölyesinden ayrıldık. 

Pizzamızın ve limonatımızın tarifini ve katılım sertifakımızıda çantamıza koyarak çıkış yoluna tuttuk.

Önlüğümüz ve şapkamızda bize hediye edildi.

Harika bir gündü.

Berke'nin mutluluğu benim için çok önemli. Onunla güzel vakit geçirmek için, bir anne olarak elimden geleni yapıyorum. Bu gibi etkinliklerin onun gelişimi açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum ve faydasını görmüyor değilim. 

Kocaman öpücüğümüde aldım, seni seviyorum anneciğim diyerek:)))

İki gündür evde ablasına nasıl pizza yaptığını anlatıyor ve büyüyünce ahçı olacağını söylüyor.

Ne güzel. Konuşmaları, anlattıkları beni sevindiriyor ve güldürüyor. 

Şimdide pasta yapmak istiyormuşuz. Pasta süsleyecekmişiz.  Yine iş başına dedim kendime. Pasta yapmak için yer bulmalıyız. Başladım araştırmaya.

Berke ve benim maceralarım bitmez. 

Bir sonraki etkinliğimizde görüşmek üzere. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder