18 Şubat 2015 Çarşamba

Kar Sevinci Başkadır


Mevsim kış.  Eee kışın en sevileni kar tabi. 
Beyazın en güzel hali kar yagdığında belli oluyor. Kartpostallık görüntüler çıkıyor ortaya.

Bu iki gün kara doyduk diyebilirim.  Bu akşam hava şartları sebebiyle erken paydos edip eve giderken eşimi aradım. Şöyle bir güzel kartopu oynayalım dedim.  Oğlumu kara gömmek istedim.  Tabi bir yandan da hasta ederiz endişesi içerisinde kaldığındam karar veremedim. 

Eve geldiğimde kuzum dışarıda oyun oynayan çocukları izliyordu.  Kıyamadım. Sıkı sıkı giyinip attık kendimizi sokağa.  Yürürken ayaklarımızdan çıkan sesi dinledik ve birbirimize kartopu atarak Parkı'nın yolunu tuttuk. 

Bir güzel oynadık kararın içinde.  Berke çok eğlendi.  Hamur yoğurur gibi karları kartopu yapmaya çalıştı ve bize atıp durdu.  Buz gibi kaydırakta bile kaydı. 

Bizim mahalledeki kardan adamı görünce oğlumu içeri sokmak çok zor oldu. 

Yoğun kar yağışı akşam eğlencemizi yarıda bıraktı. 

Yarın akşam için söz verdim oğluma.  Kardan adam yapacağız.


2 yorum :

  1. ne çok eğlenmişsiniz öyle....
    çok güzelsiniz (ana-oğul)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kar başka eğlendiriyor insanı. Lapa lapa yağan karın ltında dolaşmak bir harika.

      Sil