11 Şubat 2015 Çarşamba

Kış, Soğuk, Kar ve Salep



Hafif bir boğaz ağrısı hissediyorum şu an.  Günün yorgunluğu üstüme fena çökmüş durumda.  Bana ne iyi gelir diye düşünürken marketten aldığım tek kullanımlık salepler gözüme çarptı.  Süt kaynanamaya başladığında bende artık oturup dinlenme nin iyi olacağını düşündüm.  

Şu an bu yazı yazılırken ben salebimi yudumluyorum ve bu sefer bilgisayar başında değil telefonumdan bir blog yazısı oluşturuyorum.
Bu yazıda düzenleme yapmadan yayınlamayı düşünüyorum.  Yalnışlıklar varsa şimdiden af ola:)))

Bu yazıda bir ilk benim için.  Her an her yerde yazı yazabilme ve paylaşabilir olma. 

Nerden nereye geldim ve konuyu dağıttım. 

Salep vermiş olduğu sıcaklık, tarçın kokusunun dayanılmaz cazibesi, Berke'nin arasıra üstüme atlayıp tepinmesi bu akşamı değişik kıldı. 

Bu soğuk karlı bir günde içini ısıtacak en güzel içecek mis gibi tarçın kokunsu yayan #salep bence. Evdeki huzur ve rahatlıkla birlikte. Ayrıca yanında olmazsa olmaz oğlum Berke'nin arabaları. 

İyi akşamlar demeyi de ihmal etmiyeyim size.

2 yorum :

  1. bizi bu havalar mahv etti...salep ve tarçın kokusu hasta iken insana iyi gelen dayanılmaz kokular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katlıyorum size. Hele elmalı tarçınlı bitki çayı... Onun tadıda bambaşka.

      Sil