31 Ekim 2015 Cumartesi

Kiehl's&Midnight Recovery Concentrate


Kiehl's markasını pek bilenlerden değildim. Tesadüfen takip ettiğim bir arkadaşımın paylaşımı sırasında tanıdım. Kullandığı üründen o kadar memnun kalmıştı ki bende ürünleri incelemeye karar verdim.


İlk alışverişim Akmerkez'deki şubesi oldu. İlk önce sizin cildinizle ilgili bir tanıma testi uyguluyorlar. Yaptıkları testten sonra ihtiyacınızı belirleyip, almak istediğiniz ürün neyse size onu tanıtıyorlar. Zoraki bir satış söz konusu değil.


Benim kullanmak istediğim göz altı morlukları hafifletecek ve ince çizgileri azaltacak göz altı kremiydi. Açıklayıcı ve aydınlatıcı bolca bilgiden sonra gece ve gündüz olmak üzere göz altı kremlerimi aldım. Memnun muyum? Genelde evet. Unutmayıp her gün kullanırsam daha iyi olacak ama unutuyorum:((( Gündüz kremini daha çok sevdim. Çünkü sürdüğümde göz altlarım canlı gözüküyor. Kremi uyguladıktan yaklasık yarım saat sonra kapatıcı kullanmayı tercih ediyorum.

Bu önemli bir detay aslında sizde buna dikkat ederseniz, daha iyi bir sonuç elde edeceksiniz.

Biraz ön bilgiden sonra inanılmaz memnun kaldığım gece serumunu anlatmak istiyorum.

Satış personeli bayan denemek için aldığım ürünlerin yanına bir serum attı ve gece yatmadan önce iki damla elinize sürüp yüzünüze masaj yaparak uygulayın dedi. Çok seveceksiniz.

Tester ürünlere karşı biraz ön yargım var. Denemekten çekiniyorum. Konu yüz olunca sivilce veya kızarıklık yapar endişesi içerisindeyim.


Bu endişemi yıktım ve demedim. Satış  elemanının dediğine  göre  iki damla serumu avuç  içine  alıp.  Yüzünüze tampon  hareketler  yaparak uygulayabiliyorsunuz. İki  damla  ne işe yarar  diye sorduğunuzu duyar  gibiyim.


Bende aynı  soru  içerisinde  düşünmüştüm. Ama  yetiyor  gerçekten. Yüz gece kendini  onardığı için alması  gereken tüm nemi  alıyor  ve sabah taze  ve parlak bir  cilde  karşı  karşıya  kalıyorsunuz.



Numune  bitince ve bende yarattığı etkiyi  görünce  gece serumunu  hemen aldım.  İki günde  bir  yatmadan  temiz  yüzüme uyguluyorum.

Ürün tamamen  bitkisel ve en çok  satılan  ürünlerin bir  numarası.
129 TL bir fiyata  sahip.

Ürün iki damla  olarak  kullanıldığını varsayarsak bir  sene  kullanabileceğinizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder