11 Temmuz 2016 Pazartesi

Daima Aşk Kazanır& Asude

Tekin
Birini sevmek zayıflıktır. Sevgi ihanete kapı açar. Duygular insanın en büyük açığıdır. Sevilen herkes o açığı kullanır. İzin verdikçe sevgiyi yavaşça oyar. Üstelik duygular rüzgar gibidir... Ne kadar çok eserse, o kadar toprak götürür senden. Sonunda kendi ıssızlığınla, yanlızlığınla kalırsın.

Rüya
Duygular geceden sonraki güneş gibidir. Karanlığın üzerine doğunca renkleri açığa çıkarır. Kapkaranlık bir gecede her şey siyahtır... Ama güneş doğunca kırmızı baş gösterir, yeşil boy verir, mavi gökyüzünü kuşatır, sarı canlanır... Duygular da karanlık bir kalbe ışık verir. Karanlığı anlamlı hale getirir.
Geceyi katlanır kılan şey, karanlıktan sonra ışığın geleceğini bilmek değil midir?

Belki altını çizebeleceğiniz bir çok kelime ve cümle bulabilirsiniz Asude'nin Daima Aşk Kazanır romanında ama benim en etkilendiğim iki paragraf oldu diyebilirim.

Merhaba diyerek yazıma başlamak istiyorum. Asude ile uzun zaman çok satanlar listesinden inmeyen Papucumun Ajanı 1 kitabı ile tanıştım ve o kitapla ilgili düşüncelerimi de yine buradan paylaşmıştım. Sonrasında ara vererek Beni Sev ile devam ettim ve Papucumun Ajanı 2'yi bitirerek Daima Aşk Kazanır kitabını beklemeye başlamıştım ki, geçen hafta aldım, başladım ve bitirdim.

Ya inanılmaz keyif, neşe ve heyecanla okuyorum Asude'nin kitaplarını ve çok paylaşım yaparak ve çok da anlatarak tavsiye ediyorum kitap aşığı olan herkese. Evde bir akşam canı sıkılan kızım benim kütüphaneden Papucumun Ajanı 1"i alıp okumaya başlamış ve ertesi gün bana kitap karakteri olan Deniz'in neler yapacağını sormuştu. Tabi ki anlatmadım. Anlatır mıyım? Oku ve gör dedim.

Oda bir hızla ve merakla kitabı yutar gibi okuyup ikincisini de aynı hızla bitirdi ve çok sevdi. Ayrıca çok güldü ve eğlendi. Uzun süre akşamları evde Deniz ve Tuna'yı konuştuk diyebilirim. Hele de Deniz'in Bim poşetine sarılmış olan saçları hakkındaki yorumlarımız hiç bitmedi diyebilirim.

Bizim kitap hakkındaki konuşmalarımıza şahit olan, evimize gelen yeğenimde baktı ki biz kitapları çok methediyoruz. Oda bir hafta içinde ikisini de birden bitirmiş oldu.

Geçen akşam ben instagram'da Daima Aşk Kazanır kitabımın paylaşımını yaptığımda, kız kardeşim kıskandı ve şimdi sıra ona geçmiş oldu. Kıskanç Seda...

Papucumun Ajanı 1'i anlatırken şöyle bir cümle kurmuştum. "Ortalık yerde okumayın" demiştim.

Kız kardeşimle telefonda konuşurken, "Abla şimdi neden öyle söylediğini kitabı okuyunca anlıyorum" dedi. "Her sayfada gülecek bir şey bulabiliyorum." Bu da kardeşim Seda'nın yorumu sizlere.

Daima Aşk Kazanır'a gelecek olursak, yine çok fazla detay vermeyeceğim. Kitap severlerin alıp okumasını rica ediyorum.

Birazcık anlatayım:))

İflas eden babasının intikamını almak için Ankarada'dan İstanbul'a aksilikler içinde gelen Rüya, kuzeni Aylin'e çok kızgındır. Aylin uçağı kaçırmıştır ve Rüya tek başına hem yolculuk yapmış hemde çok sinirlenmiştir. Aksilikler peşini bırakmamış yeni kalmak istediği otelde başka aksilikler çıkmıştır. Tüm suç Aylin'indir. Resepsiyondaki bayanla giriştiği münakaşa sonrasında Bay çevrimdışı karşılaşır.

Resepsiyonda itiraz üstüne itirazlarını sıralarken patronla görüşmek ister ve asıl ikinci kahramanımız Tekin ile tanışır ve Rüya'nın hayatı o zamandan itibaren değişmeye başlar.
Otelde kalmaya başlayan Aylin ve Rüya katılacakları yardım gecesinde intikam planlarını gerçekleştirmek isterlerken, Rüya bambaşka şeyler yapar.

İşte ne olduysa o gece içtiği gizemli hap her şeyi değiştirir. Ve Rüya başka bir kadına bürünür. Koşarak kendini asansöre Tekin'in yanına atar ve Tekin'in yatak odasına kadar girer.

Sonra neler mi oluyor?

Artık kestik:)

Aslında çok şey oluyor. Rüya'nın hayatı tamamen değişiyor ve acılarla başlayan günler, mecburiyetler, bambaşka yerlere sürüklenerek ve gerçekten Daima Aşk Kazanıyor.

İnanılmaz güldüğüm, gözümde canlandırdığım, okuduğum o anı günbegün yaşadığım sahnelerde sürekli okurken bende Rüya ile Tekin'i tanıdım, sevdim, imrendim diyebilirim.
Asude'nin müthiş bir yazım şekli var. Karakterleri ve hikayeyi anlatım tarzı, olayların geniş tasviri ve her bölümü birbiri ile iyice bir bağlantı kurarak okuyucuyu kitabının içine hapsetmesi.

Hiç sıkılmıyorsunuz. Size garanti verebilirim.

Bol eğlenceli, bazen duygulu, bazen gülmeli, arada hüzünlü, ağlamalı, bolca aşklı, çok sevmeli, çok öpmeli, tutkulu bir aşk romanı mı, yoksa eğlenceli romantik komedi mi?
Siz nasıl isterseniz o şekilde size bırakıyorum.

Bence bazı karakterler sadece kitaplarda güzel. Neden mi? Çünkü her okuyucu karakterleri kendi zihninde, kendi istediği gibi belirliyor.

Harika yakışıklı ve karizmatik bir erkek Tekin ile, bukleli, sade ama gösterişli, çekici güzel bir bayan Rüya'nın hikayesini sizde okuyun.

Belki bir Tekin veya bir Rüya'da sizsiniz.

Hımmm birde Beste var. Oda kitabın içindeki küçük bir çalı kafa...

Okuyanlar yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşça kalın

10 yorum :

  1. Çok güzel anlatmışsın merak etmemek elde değil. Bugüne kadar ilgimi çekmemişti alıp okuyacağım artık farz oldu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülme garantili. Kesinlikle keyif alacağınız bir kitap. Yazar yeni kitabını yazmaya başlamış bile. Ben sabırsızlıkla bekliyorum:))

      Sil
  2. Asude'nin kitaplarını merak ediyordum ancak ilk kitaplarını raflarda biraz kurcalayınca pek bana hitap etmediğini gördüm. Olsun yine de yazsınlar, yeni yazarlarımız olsun. Zamanla tarzı, üslubu olgunlaşır elbet. Blogunu takibe aldım Elmas hatun. Bana da beklerim. Okuyorum, geziyorum, seyrediyorum, paylaşıyorum :) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin tarzı farklı. Belki bundan sonraki kitabı size hitap edebilir. Belli olmaz:)) Bende takipteyim sizi. memnun oldum. Sevgiler...

      Sil
  3. değişik kitaplar okumayı seviyorum bir bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Acemi'den selamlar da o zaman :))

    YanıtlaSil
  5. fuarda imzada gördüm. uzun kuyruk vardı ya. okumadım ama okurum. bi de bloguma hoşgeldiin. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir türlü imza gününe gitmek kısmet olmadı.
      Hoşbuldum bende:)) Görüşürüz.

      Sil