9 Haziran 2016 Perşembe

Bittin Oğlum Sen

Merhabalar

Bugün size, çok keyif alarak okuduğum, çok güldüğüm, bazen kızıp, bazende hımmm dediğim kadın erkek ilişkisi üzerine doğru tespitler yapılmış olan bir kitaptan söz etmek istiyorum.

Bittin oğlum Sen
bittin oğlum sen

Adında anlaşılacağı gibi, erkek cinsinin tüm kirli çamaşırları, yalanları dolanları, düşünceleri yine erkek bir yazar olan İlker tarafından yazılmış.

Aslında ben kitabı okurken bir kadın olarak değil, tarafsız kalmaya çalışarak okumaya çalıştım.

Yazılan onca harf, onca kelime, onca cümle ve paragrafa katılıyorum. Doğru düşünülerek, doğru analiz ederek yüzde seksen kadına destek vermek için bir ışık olmuş İlker Özmestçi
Biz kadınların neden yanlışa düşüp, ilişkilerimizden neden bu kadar çok beklenti içerisinde olduğumuzdan tutunda, toplum baskısı, duygusal yapımız, aldatmaya kadar değişik konulardan bahsedip yanlış ve doğrularımızı kendi mizahi dilinden güzel vurgulamış. Çok severek okuyup bitirdim kitabı.

IMG_20160601_131400

Kitapla ilgili bir kaç anım bile oldu.

Ben kitaba kendimi bazen öyle bir kaptırmışım ki eve giderken metroda ayakta okuyorum ve ineceğim durağı kaçırdım.:)))

Bir ara baktım başımda dikilen yolcu pür dikkat kesilmiş, benim okuduğum sayfaları okuyor.:)

Metroda oturacak yer bulamayıp, genelde ayakta yolculuk ettiğimden, ben kitap okurken, oturan bir yolcu kitabımın arka kapağını okumaya çalışıyor.:))))

En güzeli kitabın adını okuyup, yüzünde değişik bir mimik olmuş olan erkek yolcular.
Her zamanki gibi kitabı çok anlatmak istemiyorum. Şunu söylemek isterim ki, özellikle kadınlar alıp okuyun bu kitabı, erkek dünyasını zaten biliyoruz, bu kitapla daha çok şey öğreneceğiz.

beğendiğim bir çok cümle ve tespit var. Size ışık tutması için, biraz daha heyecan vermek için, bir kaç cümle paylaşıyorum.

bittin oğlum sen

Yazarın bir önceki kitabını almamıştım. Onuda hemen sipariş sepetine eklemiş bulunmaktayım. İstanbul Erkeği 

bittin oğlum sen

İleri ki günlerde belki onuda size anlatabilirim.

Kitabı okuyanlar varsa yorumlarını merak ediyorum.

Hoşça kalın.

4 yorum :

  1. Okumadım ama birilerine tavsiye ettim :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı gerçekten çok meraktayım kesinlikle okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumlarını gerçekten merak ediyorum. Beraber tartışırız:)))

      Sil