12 Mart 2019 Salı

Bin Ömrüm Olsa Kitap Yorumu



Merhabalar 

Bin Ömrüm Olsa romanın adı ne kadar güzel değil mi? Neden bu adı aldığını kitabın sonuna kadar okuduğunuzda çok net anlıyorsunuz. Klasik Hannah kitabı diyemeyeceğim ama Hannah tarzı diyebilirim. Roman da, aşırı heyecan yaratacak merak uyandıracak ve sürpriz şeyler olacak diye beklemeyin. Ne bekleyin biliyor musunuz?  Aile, saf sevgi ve bağlılık bekleyin.  

Tess, bir kaza geçirir ve ona Arafta bir seçenek sunulur. Birkaç adamdan birini seçmesi istenir. Tess için ikinci bir şans işte o zaman başlar. Seçtiği kişi ile Tess yıllar öncesine gider ve doğumda ölen Amarylis Rafferty’in vücudunda yeniden doğar. Yaşamış olduğu dünya ile şu an bulunduğu dünya arasında çok fazla fark vardır. İşitme kaybı gitmiş, onun yerine üç çocuk annesi ve bir eşi olan bir kadın olmuştur. Bu ailede garip bir şey vardır. Eşi Jack, iki yaralı kız çocuğu ve yeni doğmuş bir erkek bebek. Evin her yerinde yaralı acı insanlar vardır. Tess olanları sarıp sarmalamaya başladıkça bazı acı gerçeklerle yüzleşmeye başlar. Yerine geçtiği Amarylis hakkında çok kötü şeylere tanıklık eder. Kötü bir eş ve kötü bir anne olan Amerylis yaptıklarını tedavi etmek için çok uğraşır ve sonunda başarılı da olur mu? Çok iyi olur.

Romanı okumaya başladığımda kötü kalpli, bencil bir anne ile karşılacağım, onun verdiği yıkımın nelere mal olacağını hiç tahmin etmedim. Amerylis’ten nefret bile ettim. Eşine ve çocuklarına yaptıkları için onu hiç sevmedim. Bir anne nasıl bu kadar kötü olabilir düşüncesi beni maf etti. Ama Tess çok iyi bir iş başardı. Sevdi, sahiplendi, korudu ve hep kolladı. Romanın sonlarına doğru bambaşka acılarla karşılaşınca , Tess’in kalbinde var olan güçle neler aşıldığını gördüm. 

Baştan dediğim gibi konusu farklı bir Hannah kitabıydı ama yine aile, sevgi bağları en ince ayrıntısına kadar işlenmişti. Hannah bu yazıyor, okutuyor, kitaplarıyla okuyucularını mest ediyor. Siz hala Hannah ile tanışmadınız mı? 

Tanışmak için çok beklemeyin. 

17 yorum :

  1. Değişik geldi konusu.Teknik kitaplardan bunalınca okuyorum böyle kitaplar ara ara.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:) Size bakıyorum ve hep işinizle ilgili ve kendinize bir şey katacak kitaplar okuyorsunuz.

      Sil
  2. hannah çok severiim bi dolu okudum bu teyzeyiiiii ama bunu görmediydim, en yenilerden olsa gerek :) bi deeee senin kitaplar ve filmler var yaaaaa çok güzelleştii, eskisinden daha iyisin bak bu konudaaaa sankiiii gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deep:) Aslında ben başka sitelerde yorum yapıyor, yazılarımı yazıyordum. Bloguma yeteri kadar özen vermemiştim. Artık sadece blogumda yazıyorum. Birde bu yıl okuduğum tüm iyi kitapları yazma kararı aldım. seyrettiklerimi de yazmıyordum. Onları da paylaşmak istedim. Beğenmene böyle güzel yorum yapman ben çok sevindirdi. tekrar teşekkür ederim.

      Sil
    2. eveeet ben dee güzel şeyler yazdığın içiiiiin heyoooo :)

      Sil
  3. Yorum yazını okurken bile insanın içi bir tuhaf oluyor Elmas.Kitap nasıl etkiler bilemiyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim yazarın her bir kitabı duygusal canım. Genelde aile bağlarını işliyor.

      Sil
  4. aaa yaşasın bayılırım kitaplarına yeni sanırım hemen almalıyım....sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Sevgi bağlılık çok güzel konular bunlar

    YanıtlaSil
  6. Bu kitap benim alınma listemde. Tüm kitaplarını okuyacağım yazarlardan :)

    YanıtlaSil
  7. iyi geceleer geçerken uğradıım :)

    YanıtlaSil
  8. Henüz kitabı okumadan Amerylis'se karşı bi öfkelendim ama kitap okumak isteyeceğim türden.. Hikayesi akıcı gibi.. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil