28 Aralık 2016 Çarşamba

Biricitle Yılbaşı Blogger Partisi Etkinliği

Merhabalar 

2016 bitmeden son etkinlik ziyaretim yaseminkokuluhayat'ın sahibesi Yasemin'nin daveti ile geçen cumartesi Unig istanbul'da,  Maslak The Zone by Finansbank'ta bulunan Da Vinci Learning atölyesinde istanbul ve Ankara'lı bloggerlar eşliğinde Biricitle Yılbaşı Blogger Partisi Etkinliğini gerçekleştirdik.
Çok daha iyi olmuş ki, etkinlik sayesinde daha önceden takipleştiğim ve uzun süredir konuşma fırsatı yakalayamadığım arkadaşlarımı görmüş oldum.

Mekan sponsorumuz olan Da Vinci Learning atölyesini daha öncede oğlum Berke ile ziyaret etmiş, o eğlenceli günde neler bahsettiğimi anlatmıştım. 
Merak ediyorsanız bir tık alabilirim:) 

Biraz bilgi derseniz... (web sitesinden)

Da Vinci Learning her yaştan meraklı zihinleri bir araya getirip, yaşam boyu öğrenmeyi destekleyen, yenilikçi ve özgün bir televizyon eğitim kanalıdır. Dünya çapında milyonlarca izleyiciye ulaşan Da Vinci Learning 100 ülkede 16 farklı versiyonla yayınlanmaktadır. Da Vinci Learning; Da Vinci Media himayesi altında, kendini işine adamış uluslararası bir ekiple, Da Vinci Learning'in tanıtımı ve heyecan verici etkinlikler, ortaklıklar ve kampanyalar yoluyla bir öğrenme isteği uyandırma çabası içindedir.
Da Vinci Learning ailenin birlikte seyredebileceği uygun kalitede, yüksek standartlara sahip çok geniş bir program yelpazesine sahiptir. Da Vinci Learning kanalı tüm aileyi göz önünde bulundurduğundan, ailenin tüm fertlerine hitap eder: çocuklara yönelik sabah programlarının ardından, öğleden sonraları ailenin bir arada eğlenebilecekleri programların devamında akşamları ebeveynlerin ve yetişkinlerin merakını cezbedecek programlar sunmaktadır. Da Vinci Learning öğrenmenin, katılım, bağlılık ve en önemlisi de eğlencenin bir arada tuttuğu hayat boyu süren bir yolculuk olduğu felsefesinden hareket eder. En iyi eğitici eğlenceyi bulma yolundaki çabalarımız hiç bitmeyecek çünkü bizler esin kaynağı bulma isteğini, keşfetmenin heyecanını ve öğrenmenin verdiği mutluluğu biliyoruz.


Etkinliğimiz sevgili Yasemin'in konuşmasıyla başladı. Daha çok etkinlik gibi değil de bir arada bir kahve molası vermiş gibiydik. Güzel muhabbetler ve güzel bir kaynaşma içerisinde zamanı ilerlettik. Yasemin etkinliğimize biraz daha heyecan katarak bizler için bir çekiliş düzenlemiş ve eşleştirerek hediyeleşme belirlemiş. Ne güzel de düşünmüş. Okul çağlarında yapmış olduğum hediyeleşme yeniden yıllar sonra hayat buldu. 

Ben hem hediye mi aldım hemde verdim. Hediye alıp vermek kadar güzel bir durum var mI bence yok. Hediyem çok manalıydı. Kahve seven birine verilecek güzel hediyelerden birisi:)) Bir kupa:) 
Gözüm kupalara doymuyor. Hiç de doyacak gibi de değil. 


makyajkelebeği kocaman teşekkürlerimle:)



Etkinliğin en önemli detaylarından bahsedelim biraz. yeni yılda yanımızda olan bize hediyelerini gönderen sponsor firmalardan bahsedelim şimdi. 

Essence kozmetikten yeni ürünlerini denemek için güzel bir set gönderildi. Uygun maliyetli ve kaliteli bir çok ürünü olan Essence Kozmetik benim tercih ettiğim markalar arasında. Özellikle far paletlerini oldukça başarılı buluyorum. 


Vissmate markasının ürünlerini hep görmüş ama kullanmak nasip olmamıştı. Şimdi deneme fırsatı yakaladım ve benim gibi çamaşır suyu alerjisi olan kişiler için ürünlerinin alerji yapmadığını öğrendim. Denediğimde mutlaka size de anlatacağım. 




Daha önce şampuan ve saç kerimi olarak kullandığım Hc Hair ürünlerinden son derece memnundum. Şimdide bakım kremini kullanacağım.


Lr ekibinden olan Sevgili Sosyalannem Fatma'dan ürünler hakkında bayağı bilgi almıştım ve etkinlik sayesinde fırsat ayağımıza kadar gelmiş. oldu. Rool-on kullanmaya başladım ve yapışkan his vermemesi şimdiden gönlümü fet etmiş oldu.



Ayrıca Fatmacım bize hem ürünlerini kendi anlattı hemde uygulama yaparak gösterdi. 
Bizi aydınlattığı için çok teşekkür ederiz.



Çiğ köfteye bayılırım ve sık sık da tüketirim. Şimdi kendim yapabileceğim yöresel bir çiğ köfte setim var. Yöresel Bunlar'dan mutfağımıza kadar gelen bu lezzet deneyimlerimi yakında sizinle paylaşacağım.



Hazır ürünlerde tercih ettiğim bir marka olan Dr. Oetker 
Yine değişik ürünleri ile bizlerle. İlk deneyeceğim Brownili Puding olacaktır.



Kahvekolik ben:) Kahveli Scrub'um nasıl? 
Scrub, parfümleri ile ünlü Ixora Parfüm'den. 
Çok teşekkürler.



Sır Temizlik benim için Asprins demekti. Yeni ürünleri şimdi deneme zamanı. Gelsin tüm kirler. 


Trileçe'yi seven çok fazla kişileriz. Bende onlardan biriyim. Sipariş veri By Trileçe'den size kadar gelsin.



Balparmak'tan Ballımix'i deneyen var mı? Ben ve çocuklarım çok sevdi. 
şekersiz olduğunu biliyor musunuz?




Kutu Kutu Moda ülkemizde yeni bir hediye sistemi. Biraz bilgi vermek gerekirse; 

Kutu Kutu Moda olarak her ayın ilk 3 haftası boyunca sipariş alıyoruz, ayın 20'sinden sonra da tüm sürpriz kutular aynı anda kargolanıyor (bu tarih her ay 1-2 gün önce veya sonra olarak değişebilmektedir). Buradaki temel nokta alan kişilerin kutu içeriğinde ne olduğunu bilmeden satın alması, yani kendilerine ya da sevdiklerine tamamen sürpriz oluyor :) Kutuların aynı anda kargolanmasının nedeni de, kutu içeriklerinin daha önceden internette ya da farklı şekillerde duyurulmaması ve sürpriz konseptin gizemini koruması içindir. Kutu içerikleri kıyafet, takı, aksesuar gibi kadınlara yönelik ürünlerden oluşuyor ve her ay farklı içerik gönderiliyor. Kutular en az 5 ürün içeriyor ve ücret kargo dahil 54,90 TL. Aylık sürpriz kutu konsepti yurt dışında çok popüler olsa da Türkiye'de pek fazla örneği yok ne yazık ki. Bunun yanı sıra 2017'nin gelişi ile birlikte kutu seçeneklerimizi de çoğaltmayı planlıyorlar.


Lila Kozmektik saç boyaları ile birlikteydi. Boyaları annemin saçında deneyeceğim. Teşekkürler Lila Kozmetik



Fotoğrafsız etkinlik olmaz. Bizden güzel kareler:)) 









2016'yı acılı tatlı geride bırakacağımız bu günlerde 2017'de ilk önce ülkemize huzur getirmesini diliyorum. Sonra sağlık, sonra çalışmayla birlikte hayırlı kazançlar. Huzur ve sağlığın iyi olduğu sürece diğerlerinin arkadan rahat bir şekilde geleceğine inanıyorum.

Hepimizin yeni yılı kutlu olsun. 

Etkinliği düzenleyen sevgili Yaemin'e, bize ürünleri ile destek olan değerli firmalara, mekan sponsoru Da Vinci Learning'e ve sevgili blogger arkadaşlarıma sevgilerimle.

Yeniden görüşmek dileğiyle

Etkinlikte benimle birlikte olan diğer blogger arkadaşlarım:)) 

İlknur Koyuncu Balcı  http://www.ilknurundunyasi.com/
Şafak Karadeniz Kilimcigöldelioğlu http://www.safagindunyasi.com/
Şebnem Boyacıoğlu Kayaol http://www.alisverismakyaj.com/
Arzu Göncü Hangül  http://www.vanilins.com/



7 yorum :

  1. Güle güle kullanın hediyeleri :) Etkinliğin en güzel yanı bir arada olabilmek :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu şekilde bir araya gelmek çok güzel oluyor

      Sil
  3. canım iyiki geldin ayağına sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen davet ettiğin ve katılma şansı verdiğin için ben teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  4. Seni görmek büyük keyifti. tekrar görüşmek ve eğlenmek dileğiyle.

    YanıtlaSil