2 Aralık 2016 Cuma

Yaşama Açılan Penceredir Kitap İzmir Etkinliğimiz


Merhabalar 

Birincisini İstanbul'da gerçekleştirdiğimiz Yaşama Açılan Penceredir Kitap Etkinliğimiz'in ikincisini de İzmir'de gerçekleştirdik. 

Yaşama Açılan Penceredir Kitap Etkinliği-İzmir'de neler yaptık detaylarını yaşananları ve hislerimi şimdi sizlerle paylaşmak istiyorum.

26 kasım cumartesi günü ben ve etkinliği beraber düzenlediğim arkadaşlarım Yasemin Kokulu Hayat'tan Yasemin ile Safağın Dünyası blogunun sahibesi Şafak ile diğer dokuz arkadaşımızı ve yazarlarımızla Kaya Prestige Otel'in mekan sponsorluğunda bir araya geldik.

Mekan sponsorumuz olan Kaya Prestige Otel bize her konuda yardımcı ve destek oldular ve yanımızda yer aldılar. 

Biz üç İstanbul'lu bloggerlar, bir gün öncesinde otele gittiğimizde, konaklama, kahvaltı hemde etkinlik süresi içerisinde ikramlarda bulunarak bizi misafir etmeye çalıştılar. Kendilerine sizin nezdinde tekrar teşekkür etmek istiyorum.





Bizim için önemli bir yer tutan ve davetiye olarak kullandığımız görselimiz Mor Düşler Atölyesi tarafından özenle hazırlandı ve kargo edildi. 

Ayrıca katılımcılara küçük bir jest yaparak hepsinin adına tek tek hazırlandı.
Mor Düşler Atölyesi sahiplerinden Merve Hanım, kitap dostu olduğunu ve bende kitap severlere bir nebze katkıda bulunmak benim için bir zevktir diyerek yanımızda yer aldı. Yardımları, desteği katılımı için kendilerine kocaman sevgiler sunuyoruz. Çok teşekkür ederiz.



Etkinliğimiz Kaya Prestige Otel'in milet salonunda öğlen sularında başlamış oldu. 


Etkinliğe blogger ve youtuber arkadaşların yanısıra yazarlar da vardı.
Bunlar; Düz Yayınevi sahibi, hem yazar hem editör olan Yusuf Gürer, Minval Yayınların'ın sahibi Nesibe Başol  kendilerine Yayınevi ve kitap dünyası hakkında yöneltilen soruları yanıtladılar. 

Haber Hürriyeti gazetesi yazarlarından Metin Aydınoğlu, Mesut Tim açmış oluğu Atatürk Kütüphaneleri hakkında bilgiler verdi. Şu ana kadar 26 tane Atatürk Kütüphanelerinin bulunduğunu ve bu kütüphanelerin gönüllüler tarafından nasıl oluştuğunu ve hedeflerini anlattılar. Kendilerinin bir diğer adı da Kitap Baba'ymış:) 



Etkinliğimizin güzel yazar misafirleri bize kendi kitaplarını anlatarak imzaladılar. 
Nilgün Erdem, Saadet Aydınoğlu ve Yusuf Gürer



Yusuf Gürer Ben Sana Şiir Yazayım Sen Sadece Gül şiir kitabından iki güzel şiirini bizim için okudu:)  



Anılara dokunmayı iyi becerebilen Sosyapix bizim etkinliğimize pola ve mini kare kartları ile destek vererek katılımcılarımızın fotoğraflarını bastı. 


Katılımcılarımızdan Lale Bollukçu, kendi el emeği ile bizlere kitaplara yakışır kitap ayraçlarından yaptı. 




Etkinliğimize destek olan Yayın Evleri 





























Biraz da duygularımdan bahsetmek istiyorum. Kitap yaşamımda su gibi yemek gibi bir şey benim için. Okumadığım zamanlar kendimi eksik hissediyorum. 

 Sevgili Şafak ortaya bu fikri attığında çok heyecanlanmıştım. Halada o heyecanı taşıyorum. Etkinlik gününde hep diken üstünde ve stres içindeydim. İyi bir ev sahibi olmak istedik.
Bence yapılmayanı yapmaya çalıştık. Yine bence de iyi yaptık diye düşünüyorum. Mutlaka atladığımız, eksik olan bir şeyler vardır. Ama zamanla onları da bertaraf edeceğimize inanıyorum. Yazarak teşekkür etmek belki çok hafif geliyor olabilir ama samimiyetimle söylüyorum ki, bize inanan, değer gösteren, bizi dinleyen her yayın evine, mekan sponsorumuz Kaya Prestige Otel'e Sosyapix'e, The_Purple saygılarımı sunuyorum. 

Etkinliği varlıklarıyla renk katan yazarlarımıza sevgilerimle. 

Bu işte bir arada olduğum değerli arkadaşlarım Yasemin Ve Şafak'a kucak dolusu sevgiler. 


 Sizi unutur muyum. hepinizi çok çok öpüyorum.

Günün Sonu. Mutlu son:))))) 


 Benim etkinlik sonrası ganimetlerimle tanışın:)) 



http://www.haberhurriyeti.com/blog-yazarlarinin-kitap-aski-187976.html


Bizden bir video 

Bir sonraki nerede olsun istersiniz? 

Bu kadar uzun yazılı ve çok görselli bir blog yazısı okuduğunuz için size de teşekkür ederim. 

9 yorum :

  1. ne güzel olmuş :) bende kitap okumayı çok seviyorum son zamanlarda biraz aksattım tekrar dönmem gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. inşallah en kısa zamanda yeniden okumaya başlarsınız.

      Sil
  2. ne hoş bir etkinlik olmus tebrıkler
    mugeninlistesi.blogspot.com
    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  3. harika etkinlik olmuş kitaplar da tabi ki çok güzeller elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, Çok teşekkür ederim. Kitaplar alıp götürüyor bizleri. Bakalım başka nerelere doğru yol alacağız? Sevgiler:)

      Sil
  4. Şahane bir etkinlik olmuş... Dopdolu... Emeklerinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. o zaman sırayla gidin benceeee. ankara bursa eskişehir mersin adana antalya gibi. blogçu da çook :)

    YanıtlaSil