17 Şubat 2017 Cuma

Karakter Dükkanı Alışverişi



Merhaba 

Benim evde aşırı Pepee seven ve sarı Minioslara bayılan bir tatlı meyve kurdum var. 

Pepee ile ilgili bir çok eşyamız varken şimdi de Minioslara takmış durumdayız. 
Her zamanki favorimiz  vazgeçilmezimiz Pepee oyuncağımız. Onunla, gezmelere, seyahatlere, yemeklere, etkinliklere hemen hemen her yere gidiyoruz. Ailemizin bir ferdi gibi. Oğlumun kardeşi:)) 

Tabi aralarda gündemdeki çizgi film ve animasyon filmlerine göre de tercihimiz değişmiyor değil. 

Bunlardan en sevdiğimiz ikincisi Minion Oyuncak

Geçen hafta katılmış olduğum Vazgeçilmez Markalarla Sevgililer Günü Etkinliğinin sponsorlarından olan Karakter Dükkan'ından benim seçtiğim ürün Berke'nin yatağına uygun bir pike takımıydı.

Berke pike takımını gördüğünde ne kadar seveceğini tahmin ettiğimden başka bir şey almak içimden gelmemişti: İyi ki de bu tatlış sarı kocaman Minions'ları almışım.

Şimdi geceleri yatağında sarılarla bir güzel uyuyor ve onlardan ayrılmak istemiyor. Bakalım kirlenince nasıl alıp yıkacağım:)) Otururken bile yastık yanından ayrılmıyor.

Müsaadenizle, biraz alışveriş ve inceleme fırsatı bulduğum karakter Dükkanı'ndan bahsetmek istiyorum

Karakter Dükkanı kostüm, tekstil, oyuncak, kozmetik ve çocuk odalarından olan geniş bir ürün yelpazesine sahip,en sevilen ürün karakterlerinin lisanslı ürünlerini İnternet ortamında satan güvenilir bir alışveriş sitesi. 

İstanbul içi 6 saat gibi kısa sürede teslimat yapan, sipariş verilen ürünleri aynı gün kargoya veren, ücretsiz iade sitemi olan müşteri memnuniyeti odaklı tamamen çocuklara yönelik alış veriş sitesinde bir çok lisanslı ürünü fazla arayış içine girmeden rahatlıkla temin ediliyorsunuz. 

Sevilen karakterler, veya yeni karakterlerle birlikte site kendini güncelleyerek. talep ve isteklere göre yenilik gösteriyor. 

Çocuklarınız sevdikleri kahramanlarla ilgili bir şey almak için mi tutturdu hemen siteye girip kontrol edebiliyor, istediğinizi alabiliyorsunuz. 

Şimdiden keyifli alışverişler. 



10 yorum :

  1. ay minionlu takım çok şeker :-)) ben de bayılıyorum onlara güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İremcim:))) Ben de sinin gibi çok seviyorum. Sarı sarı insanın içini açıyorlar.

      Sil
  2. çok şirinmiş güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok sevdi tatlım pike takımını

      Sil
  3. çok da yakışmış ne kadar da mutlu :) mutlu günlerde kullansın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ÇOCUKLAR MUTLU BİZ MUTLU:) SEVGİLER

      Sil
  4. Harika bir seçim olmuş.Mutlulukla kullanılsın ♥

    YanıtlaSil
  5. Elmas Hanim büyük çocukları da düşünmeliler bence, bunun Batman'li olanı yok mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barlas Bey Batman ürünleride mevcut bakabilirsiniz. http://www.karakterdukkani.com/batman-v-superman-oyuncak

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim. şu an ki gözdemiz:))

    YanıtlaSil